Pizza med skinka och bacon

Nu sitter ni kanske hungriga och snart ska gå på lunch, denna hemmagjorda pizza med skinka och bacon är verkligen underbart god ! Oftast äter jag bara pizza och lite mer onyttigt på helgen men ibland får man festa till det och då man gör det själv har man mer koll på vad man stoppar i sig. Sedan tycker jag inte man ska förbjuda något utan äta det som är gott i måttliga mängder ! Jag använde passerade tomater, ost, skinka och bacon, toppat med oregano. Svårare än så behöver det inte vara !
 
Pizzadegen hittar ni här !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Åh pizza♥ Det var bra längesedan jag slängde ihop en egen deg och gjorde pizza. Var i och för sig löjligt längesedan jag åt pizza överhuvudtaget. Men nu gjorde du mig bra sugen!

Svar: Ja det är ju bara så gott ! Får du göra snart tycker jag :)
Baakochmaat

#2 - - Pauline:

mmmmums!

#3 - - jacquiline:

Mums!!

#4 - - Erika:

Skinka och bacon som topping lät inte fel :)

Svar: Ja det var riktigt gott ! :)
Baakochmaat

#5 - - Life of Johanna:

Blir inte alls sugen, men jag gillar inte bacon så det är därför :)

Ja vi kvinnor borde verkligen få pris för vi föder barn och är gravida! :)

Svar: Ja men det är ju inte konstigt då att man inte blir sugen ;)
Baakochmaat

#6 - - anette:

Mmmm jag kan sakna bacon, har inte vågat äta det sen jag hade mitt senaste gallstensanfall. Kram Anette

Svar: Ja det förstår jag. Inte värt att äta det då ! Kram
Baakochmaat

#7 - - Julia:

såå gott! :)

#8 - - Elin:

Hemmagjord pizza är så gott och den där såg extra god ut!:)

Svar: Tack fina du <3 Ja det är bara för gott ! :)
Baakochmaat