Fredagskväll

Alltså det här vädret huuuuur härligt är inte det?! Känns som det är mitt i juli månad och inte mig emot att det kommer nu då jag ska arbeta hela sommaren lång. Hoppas ändå på en bra sommar så att man kan tillbringa kvällarna vid stranden.
 
Och det är så härligt att det bara är fredag kväll och att man redan varit ledig i två dagar. Det har blivit lite tråkiga måsten idag som städning och så vidare men det kompenserade jag med ett otroligt bra träningspass där jag fick tillbaka massa go energi. Testade även att hoppa hopprep då det var hundra år sedan men jag kan fortfarande hoppa kors, så otroligt roligt! 
 
Ikväll blir en lugn kväll, en god hemmalagad burgare och Morden i Sandhamn, bättre än så kan det nog inte bli! <3
 
 
Btw är Mios doftpinnar nog det bästa inköpet jag gjort på så länge!