Tillbaka!

Hej på er!
 
Så var jag äntligen tillbaka här på blogg.se, jag kände att finest.se aldrig riktigt passade min målgrupp så jag tappade verkligen all inspiration att blogga, men nu känner jag att inspirationen börjar att komma tillbaka.. Jag ber om ursäkt att recepten har hamnat lite konstigt i texten under bloggflytten, ska försöka fixa i ordning det så snabbt jag hinner. Blev så glad över att mina bilder hängde med nu i alla fall, det gjorde de ju inte när jag flyttade över till finest och vilken tid det tog att flytta över dem sen så hellre att texten inte är så snygg på mina inlägg som är medflyttade...
 
Har planerat lite olika bakverk den här månaden men fram tills dess kommer jag lägga upp lite försenade julinlägg (just pga av bloggflytten) och idag får ni se min underbart goda frukost, avokadomacka med granatäpple..mums! :)
 
 
#1 - - Tess:

Mums, vad gott det ser ut! :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat