Peter Thomas Roth

Hej på er! 
 
Dagarna bara springer iväg och helt plötsligt har det gått flera dagar som jag inte har bloggat på, skärpning! Men till mitt försvar så har jag haft både examination på mina kurser i mitt program och även extrakursen som jag valt att läsa. Just nu finns det inte så mycket recept som jag har på lager så jag hoppas att jag snart får tid över så jag kan både baka och laga lite mat så ni får lite nya fräscha recept. :)
 
Men nu över till något nytt och tipsigt...Alltså Peter Thomas Roths ansiktsmasker är verkligen to die for, mina favoritmasker när det kommer till hudvård. Och visst kostar maskerna en slant, men gör som jag och önska dig dem.. Det bästa jag vet är att koppla av i badkaret med en härlig ansiktsmask.
 
 
 
 
#1 - - Sara:

Guld masken står högt uppe på min önskelista!

Svar: Den är helt underbar! Köp den så fort du får tillfälle. 😁
Baakochmaat