Barnkläder för en hållbar planet

Hej världens bästa läsare! 
 
Något som jag tycker är viktigt sedan jag fick barn är just att min dotter har kläder som är av bra kvalité och även miljövänliga, för vi vill ju att vår planet ska vara just vår fina planet länge länge till. Sedan jag började plugga hållbarhet så har jag verkligen börjat fundera på all onödig konsumtion och när man konsumera att i alla fall 9 av 10 gånger göra bra val. Little Bloom som jag skriver den här texten ihop med erbjuder just det, barnkläder som både är ekologiska och miljövänliga. Du hittar dessa miljövänliga barnkläder som är noga utvalda av bästa kvalité från de allra minsta barnen upp till de lite äldre barnen. Jag värdersätter verkligen när kläder är giftfria och jag skulle aldrig vilja utsätta mitt barn för onödiga gifter så då är det ett enkelt val att handla kläder ifrån butiker som just Little Bloom. Men samtidigt måste barn få vara barn och kläderna behöver vara bekväma så att man kan leka fritt. Allt det erbjuder Little Bloom så för mig är det en otroligt bra butik som gör att jag verkligen med gott samvete kan rekommendera deras butik.
 
 
Känner man att man redan har massa kläder till sina små hjärtan finns det även ekologiska leksaker att införskaffa sig på Little Bloom, så mitt tips till er är att checka in deras sida så kan jag lova er att ni inte kommer bli besvikna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: Barnkläder, Ekologiska, Leksaker, Miljövänliga