Lyxen med hemstädning

Hej på er! Så är en ny vecka här och den är lika fullspäckad som vanligt, hinner inte riktigt med allt jag borde göra. Jag upplever det som stressigt att inte riktigt hinna med alla måsten i vardagen men jag vet att så fort studierna är över lär det bli bättre, då slipper jag att bolla studier med två jobb och familjeliv. Att känna att man inte har tid för något är väldigt frustrerande överlag.. Så om man hade haft möjlighet att ha städhjälp hemma hade jag absolut inte tacka nej, tänk att få de där extra timmarna i veckan över till familj och vänner och komma hem till ett rent hem...Just nu finns inte ekonomin till det då jag studerar och med CSN får man verkligen sålla vad man lägger pengarna på men den dagen jag är färdigutbildad, då blir det ett helt annat tänk med den saken. HemMiljö som jag skriver den här texten ihop med erbjuder just det jag efterfrågar (dock finns de än så länge bara i Stockholm med omnejd) helt enkelt ett tryggt företag med hög kvalité. De har kollektivavtal och är ett auktoriserat städföretag och även ett av ytterst få Svanenmärkta städföretag, det är verkligen något som jag som kunder värdesätter enormt. De är bland annat noga med att använda en hög andel miljömärkta rengöringsmedel, minimerar förbrukningen av icke nödvändiga kemikalier och har medarbetare med rätt utbildning inom såväl miljöfrågor som städmetoder. Så alla ni som bor i Stockholmsområdet tycker jag definitivt ska anlita HemMiljö så att ni kan lägga er tid på något som gör er glada i själen istället för att springa runt med dammvipan och dammsugaren i högsta hugg var och varannan dag. (Bild lånad från hemmiljö.se)
#1 - - Helen Gustavsson:

Ja lyxigt med städhjälp men jag vill nog ändå göra det själv haha... ;-) vad pluggar du till nu? Kram

#2 - - baakochmaat:

Jag pluggar till sociolog/beteendevetare med inriktning social hållbarhet. Kommer även läsa kriminologi och viktimologi nu till hösten . :)