Freedom

Hej på er!! Alltså läs min rubrik en gång till om ni inte gjorde det ordentligt, för den här helgen är jag helt ledig ifrån vad allt heter när det kommer till plugg, så otroligt skönt! Alltså det är svårt att tagga till nu sista året för en salstenta och förhoppningsvis var det den sista på vårt program (om jag inte får U då, vilket är stor chans för första gången) så man firar ju ordentligt. Nu kommer jag äntligen ha lite tid för bloggen och kunna ge er magiskt goda recept igen och mig själv för jag känner att jag behöver uppdatera med både bakrecept och matrecept här hemma. Idag ska jag  och Nova försöka hinna att baka raw snickersbars *noom noom*, så det receptet lär ju dyka upp här i veckan. Men nu först blir det mys framför Nyhetsmorgon och hade jag haft ingredienserna hemma hade det lätt blivit en god grön boll här hemma.. Ha nu en härlig lördag och se till att njuta ordentligt!