Fredag och supertips!

Hej finisar! Hoppas ni mår lika bra som jag den här fredagen? Alltså det är ju något speciellt med fredagar, man får ju alltid lyckorus även om det inte hänt något speciellt, ungefär samma känsla jag brukar ha på måndagar då man känner hur en ny och orörd vecka ligger framför en med nya utmaningar, älskar det! :) Men idag är det inte bara fredagskänslan som får mig att vara sådär lycklig i hela själen utan det är även att jag har ett så otroligt bra erbjudande till er mina fina underbara läsare. Det är inget mindre än Posterstore.se som jag har ett samarbete med, de har magiskt fina posters med olika motiv och ramar som osar lyx. När jag besökte deras sida blev jag helt trollbunden, satt och grämde mig över att vi inte bor i ett stort palats för jag ville nästintill ha varenda poster, och det funkar ju inte riktigt i ett radhus. Men en dag kanske jag kan få plats med lite mer tavlor än vad vi har nu i vårt hem... IMG_4127 Jag älskar att de har så otroligt trendiga tavlor som gör att man kan uppdatera sitt hem utan att måla om eller uppdatera varenda möbel, en liten enkel uppfräschning helt enkelt. Som jag nämnde ovan blev jag helt trollbunden av deras vackra posters jag ville verkligen ha varenda posters, men fick hejda mig då platsen inte riktigt finns här hemma, så då är det viktiga att verkligen välja något som man känner 110 % för och det gjorde jag verkligen. Det blev en underbar textposter och magnoliaposter som fick flytta in hos mig med ett par stilrena ramar, givetvis guldiga då jag tycker det känns extra lyxigt med lite guld. IMG_4122 Och givetvis ska ni få ta del av att få shoppa deras stilrena posters & affischer med 15 % rabatt, kan det bli en bättre start på den här helgen?! Så in och kika på POSTERSTORE.SE hemsida och uppge koden baakochmaat i kassan (gäller fram till den 17 september). Så hoppas jag att ni ska tycka om den här hemsidan och deras produkter lika mycket som jag.     IMG_4126 IMG_4128 IMG_4129 **Detta inlägget är ett samarbete med posterstore.se**    
#1 - - Netti Starby:

Så himla vackra posters och ha en fin dag! :-D Kramis

#2 - - baakochmaat:

Visst är de,älskar dem. :) Detsamma till dig finis. <3 Kramar