Livet flyter på

Hej på er!

Alltså oj vad det var länge sedan jag bloggade, över en hel månad sedan. Men jag har verkligen känt att jag har behövt en bloggpaus och egentligen en bakpaus, tiden finns helt enkelt inte längre för att stå i köket på den nivån jag har gjort innan. Nu riktar jag in mig på andra mål i livet och måste lägga all fokus och energi på det. Hoppas att ni har överseende med det. :)

Självklart kommer jag att dela med mig av recept då och då när jag bara känner att det här kan jag inte hålla för mig själv, men det kommer inte alls vara i den utsträckningen som det har varit tidigare. Möjligtvis blir det så i framtiden det får vi helt enkelt se...

Men för er som gillar matbilder kan jag med glädje meddela att jag både äter mat och godsaker och jag älskar att ta kort så ni kommer mer och mer få se underbara matbilder, inte alltid lagat och bakat av mig men ändå något som är värt att visa upp. Som den här köttbullsmackan som jag åt igår på Äppelgården i Slöinge, godare mackor får man leta efter och deras äppelpaj mumma!!

Med det sagt vill jag önska er en underbar nationaldag och om ni vill följa mig dagligen är mitt tips att ni följer mig på Instagram där heter jag Baakochmaat.

IMG_2799

#1 - - Elin:

Vet precis hur du menar med att ta en paus och inte hinna med vissa saker eller att man måste ta vara på tillvaron på något annat! Det är helt okej!

Hoppas allt är bra med dig annars! <3

#2 - - baakochmaat:

Åh tack fina du. <3 Ja det är viktigt att lyssna på sig själv och vad man vill göra. :) Kramar