Skönhetstips

Nu när det är vinter och man känner sig sådär allmänt grå och tråkig kan det vara underbart att fräscha upp sig med brun utan sol och få en lagom solkysst hud, är det något jag är beroende av så är det just brun utan sol då jag är allergisk mot att vara vit och glåmig men på senaste tiden har jag inte riktigt orkat stå och smörja in mig varje kväll, men nu har jag hittat den ultimata brun utan solen som går så snabbt att smörja in och resultatet blir magiskt. Jag pratar givetvis om Cocoa Brown av Marissa Carter, det är en snabbtorkande mousse som sjunker in i huden direkt och inte kladdar. Det är något som är viktigt för mig att man inte känner sig kladdig, då det tar ner känslan av smöra sig med brun utan sol. Även att Cocoa Brown luktar blommor och inte den äckliga doften som de flesta BUS brukar ha är ju inte fy skam det heller. Då den just nu kostar under 100 kr på Nordic feel skulle man ju kunna tro att den tummar på färgen och hållbarheten men den slår St.Tropez hållbarhet med hästlängder och då är St.Tropez brun utan solens Rolls Royce. Jag har verkligen testat det mesta inom BUS världen och på vägen har jag funnit riktiga älsklingar som jag aldrig kommer överge och Cocoa Brown är verkligen en av dem. Så vill ni shoppa loss på Nordic feel och få grymma rabatter, kika in HÄR! P-25895
#1 - - Tilda Barkselius:

Otroligt bra tips!

#2 - - Teaafugglas:

Åh är också en brun utan sol människa, men ibland som du säger har man inte alltid tid och orkar som sagt inte vänta tills den torkar! Detta ska jag verkligen kolla in tack för tipset :D!

#3 - - baakochmaat:

Ja men ellerhur? Det måste du göra, den är sååå bra. :) Kram

#4 - - baakochmaat:

Så rolgit att du gillar tipset. :)