Brassierie colliure

Förra veckan firade jag och min man vår fjärde bröllopsdag och vi var ute och åt på en av Halmstads bästa restauranger, älskar läget på stället då det ligger precis vid Nissan så man får en känsla av att man är i utlandet när man sitter på deras uteservering. Och maten den var ju från en helt annan värld, har på riktigt aldrig i hela mitt liv ätit en sådan perfekt tillagad kyckling och marängswissen var verkligen gjord på ett modernt sätt. Jag är en sådan person som inte äter på restaurang allt för ofta, först och främst för att jag älskar att laga mat men även för att jag inte vill bli van utan mer se det som något speciellt, men när man har sådana här toppen kvällar då vill man gå ut igen och igen, kan även ha att göra med vädret då det är så otroligt varmt och skönt. image image image