Tacos på vegetariskt sätt

Hej på er ! Ber om ursäkt för min frånvaro ännu en gång, men tyvärr fick jag ett tragiskt besked i början på veckan om en vän som hastigt gått bort och kan säga att jag just nu är inne i en rejäl svacka.. Så många frågor som ältas runt i huvudet som jag antagligen aldrig får svar på... :( Men försöker hålla igång så att jag inte tänker för mycket på det... Denna fredagskväll ska ni givetvis få en rätt som osar fredagskväll och vad gör det mer än tacos, dock är det här en vegetariskt rätt med qourn istället.. Känner att det inte är någon idé att skriva ut receptet, jag menar tacos kan vi alla göra, bara byt ut köttfärsen mot qournfärs och blandar i det just du gillar, liksom ät och var glad. ;) Men en viktig sak som jag tycker är viktigt är att skippa att köpa den färdiga tacomixen och istället göra egen tacokrydda, receptet hittar ni HÄR ! IMG_1705 IMG_1707