Höstmys

Vilken otroligt härlig dag det har varit idag, en otroligt fin höstdag. Jag älskar verkligen hösten, att vara ute och gå och löven har en sådan där underbart härlig färg som skiftar i gulrött. Sedan när mörkret faller sig på ställer man sig i köket och lagar till en god gryträtt. Älskar att äta grytor på hösten..Dags att planera in en ny gryträtt tror jag allt. :)
 
Något jag tycker är riktigt höstigt och mysigt är att krypa upp i soffan efter en lång dag och slå på en bra serie eller  film, och jag tycker verkligen att C More och Boxer har bra utbud, gillar även att det finns äldre filmer och serie som man nästan glömt bort.. Så det är mitt tips till er ut på en promenad när höstsolen lyser, laga en god gryta och släng er sedan i soffan och avnjut en bra serie eller film. Det tror jag att jag ska göra nu. :)
 
 
 
Bilden är lånade från we heart it
#1 - - Netti Starby:

Hösten är verkligen mysig! Kram

Svar: Ellerhur ? :) Kram
Baakochmaat

#2 - - matilda:

Så himla mysigt! Nu efter sommaren kommer vi börja laga våran chiligryta som slår ALLT! Himla god höstmat/vintermat :)

Svar: Åh den låter så god :) <3
Baakochmaat

#3 - - Pernilla:

Här är det ännu grönt och fint även om luften är svalare och högra. Men höstens färger kryper snart fram och ljusen på soffbordet är tända på kvällarna.
/P

Svar: Ja vi har det ganska grönt här med, men hoppas på lite höstigare löv snart :)
Baakochmaat

#4 - - Elin:

Hösten är helt okej :) gillar inte kyla eller regn men vi får hoppas på en rimligt fin och varm höst!

Gillar dock myset med alla ljus :D

Svar: Ja regnet kan vi vara utan :)
Baakochmaat