Helgmeny

Nu är det äntligen dags för helgmenyn som jag brukar bjuda er på varje torsdag. Har känt att under flytten med bloggen har det inte varit någon idé att lägga upp det, men nu mina läsare nu är det dags igen... Det blir en ljuvligt god fiskrätt, en asiatisk rätt med lite sting i, kycklingrecept som är barnsligt gott. Och sötsakerna, vet inte ens vad jag ska börja med, den fantastiskt goda kladdkakan eller de lyxiga pralinerna ?  Sötsaker när det är som bäst. Hoppas ni fick lite inspiration till helgens alla måltider ! :)   Fredag: Dragon och senapsbakad lax med rödbetskräm img_0430_5614fdb02a6b22a8f953bf38   Lördag: Asiatisk riswok img_0400_560fec68ddf2b31c23143fc0   Söndag: Dragon kryddade kycklingbullar i gräddig sås och förvälld broccoli img_0376_560674beddf2b362682a9308   Helgens efterrätt: Den optimala kladdkakan img_1276_5460d9feddf2b35e8e75fd89   Helgens sötsak: Nougatpraliner med krisp img_3723_54ec4d352a6b22a0551307e7
#1 - - Netti Starby:

Åh vad gott allt ser ut och du får alltid till så fina bilder på allt! Kram

#2 - - Cecilia RockBabe Kärvegård:

Åh, vad gott det ser ut! Laxen och Kycklingen ska jag testa. Tack!

You Rock!!!

#3 - - MALIN:

Svar: Haha och när jag besöker din blogg, så vill jag bara äta och baka ;) Kram

#4 - - Helen:

Åhh så gott! Du är så duktig Sara ♡ kram

#5 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula ★:

Ser väldigt gott ut :D

#6 - - Elin:

Mums =)

#7 - - Anita:

Härlig meny! :)

#8 - - Emma Engström:

Så himla gott med nougatpraliner! :D

#9 - - AngelicasVärld:

Men så smarrigt allt såg ut!

En härlig fredag och helg önskar jag dig!

#10 - - Cissi:

Men så gott! Kladdkakan verkar ju helt underbar

#11 - - Sara:

Mums :)

#12 - - Elin:

Mumma! :)

#13 - - Liborius:

Mums vad gott!
sv. Jag får se vilken portal jag går till sen! Men känner inte att finest är min typ av portal helt enkelt:)

#14 - - Cornelia:

Åhh, de där pralinerna blev jag verkligen sugen på!!