Shabby chic

Jag är fullkomligt galen i slitna äldre inredningsprylar och dessa saker är inget undantag. Trälådan har en väldigt rolig historia och är otroligt glad att jag hittade den. Vi var på Antikstället i Slöinge och där bara stod den, medan vi stod där och pratade så kom det fram att det hade varit min mormors brors låda, min första tanke var att hade han så här fina prylar som passar min smak så bra. Och det känns otroligt bra att ha det här hemma som tillhör släkten, är fullkomligt kär i den ! <3
 
På tal om något helt annat, ser ni den hemska svarta tapeten ??!! Vi har hatat den enda sedan vi flyttade in men haft andra projekt att stå i, men nu är äntligen tapeten borta och vi har en härlig ljus tapet där med ett väldigt fint mönster. Bild kommer på det så ni får se hur det ser ut nu. :)
 
 
 
 
 
6 kommentarer publicerat i Inredning
Taggar: Antikt, Inredning, Inspo, Loppis, Shabby chic
#1 - - Maria Grahn :

Så läckert! Ha en trevlig helg!

Svar: <3
Baakochmaat

#2 - - Siri |Diabitfit|:

Åh vad fin :D

Svar: <3
Baakochmaat

#3 - - Gabriella:

Så roligt när man gör bra fynd! Jag gillar också gamla ting med historia. Vilket sammanträffande med trälådan, så häftigt! Gillar även kannan, jättefin. Och grattis till er 1-åring:)

Svar: Ja men ellerhur ? Det är så otroligt roligt :) Tack fina du <3
Baakochmaat

#4 - - Elin:

Fin! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#5 - - Ida - foto & häst:

åh så fint :D

Svar: <3
Baakochmaat

#6 - - Clara:

Så fin kanna!

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat