15 saker ni inte vet om mig

1. Jag älskar att gå till tandläkaren. Jag är otroligt noga med mina tänder och fluxar och använder tandtråd ofta. Älskar helt enkelt ett vackert leende. 
 
2. Jag har extrem spindelfobi. Ni vet när man blir så där livrädd skriker och springer gråtandes bort trots att spindel bara är ytte pytte liten. 
 
3. Jag är en riktig skönhetsjunkie. Älskar allt som har med skönhet att göra. Det bästa som finns är att få gå på en ansiktsbehandling, göra en ögonfransförlängning eller fixa håret. 
 
4. Jag har dansat hela mitt liv. Började med balett, gick över till showdans och jazz och stepp. Fortsatte med jazz till högsta nivån avancerad. Sedan fann jag streetdans och dansar och lär nu ut house, old school, locking, streetdance och streetjazz.
 
5. Jag samlar på designväskor och har gjort det sedan jag var 17 år. Alltifrån Mulberry, Dior, Louis Vuitton, Gucci och Burberry. Det jag sparar ihop till nu är en Chanel väska.
 
6. Jag är besatt av jumbomajs. Ni vet det som finns i naturgodiset. Nom nom.
 
7. Jag är extremt självkritisk. Har svårt att vara tillräckligt nöjd med det jag gör, vill hela tiden vara bättre och bli bättre, på gott och ont. 
 
8. Jag hatar badhus. Klarar inte av att gå på badhusgolv då jag blir äcklad.
 
9. Jag är grym på att komma ihåg registreringsskyltar. Jag kan memorera flera stycken när man är ute och åker och komma ihåg dem flera veckor senare. 
 
10. Jag är städgalen. Tycker inte om när det är stökigt och städar flera gånger i veckan, värst är i köket , torkar köksluckorna i princip varje dag. 
 
11. Jag tycker inte om att sola. Givetvis är det skönt ibland men blir så rastlös av att bara ligga. Är mycket hellre ute och rör på mig i solen, 
 
12. Jag älskar att titta på high school filmer. Även om man är äldre nu så tycker jag fortfarande det är roligt att se high school filmer. 
 
13. Jag är en extrem tävlingsmänniska. Jag hatar att förlora och går alltid in för att vinna. 
 
14. Älskar att intervall eller löpträna när det är mörkt ute. 
 
15. Stör mig på folk som inte kan stå för sina åsikter. 


 
#1 - - Malin:

Vet precis vad du menar med jumbomajs! Ah det ar sa gott!

Svar: Ellerhur ? Så otroligt gott :) <3
Baakochmaat

#2 - - Elin:

Jätteroligt att läsa, kul att lära känna dig mera! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#3 - - sandra:

kul att få veta mer om dig :)

Svar: <3
Baakochmaat

#4 - - Netti:

Vad roligt det var att läsa det här om dig! Kan du inte lägga upp en bild på dina designväskor? Kram

Svar: Vad roligt att du tycker det :) Det ska jag absolut göra :) Kram
Baakochmaat

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Kul att läsa, själv hatar jag att gå till tandläkaren, haha! Tycker det är så himla obehagligt med en massa vassa föremål i munnen :)

Svar: Roligt att du tycker det :) Ja de flesta tycker ju det, så många som tycker jag är galen ;P hihi
Baakochmaat

#6 - - ISA:

haha nummer fem!! så underbar grej <3

SVAR: bästa känslan efter ju! och tusen tack gölle <3

Svar: Ellerhur ? Det bästa :) <3
Baakochmaat

#7 - - Kattis:

Haha roligt att läsa!:) 1an har jag ingen som helst förståelse för men 2an däremot...jag kan bli skräckslagen bara av att tänka på spindlar ibland!:P

Svar: Ja visst är det äckligt, usch :O
Baakochmaat

#8 - - Therese Bjärstig:

Med anlednign av ovanstående, kan du inte bjuda på ett inlägg och visa dina väskor?! Gillar nämligen väskor myyyyycket ;-D Ha en fortsatt fin vecka! KRAM

Svar: Det ska jag absolut göra, ska försöka hinna knåpa ihop det nu i juli månad :) Ha en underbar vecka :) Kram
Baakochmaat

#9 - - Boel:

Jätte intressant och roligt att läsa och lära sig mer om dig :D

Svar: Åh vad roligt att höra att du tycker det <3
Baakochmaat

#10 - - Christina:

Vad kul att få veta lite mer om dig :)
Chanelväska, ja vem skulle inte vilja ha en sådan ....
Ha det toppenfint!

Svar: Åh vad roligt att du tycker det :) Ja verkligen, längta tills den är min <3 Kramar
Baakochmaat

#11 - - Alice:

Så roligt att läsa, och så många stilar du har dansat/dansar! :D

Svar: <3 Ja det har blivit en del men dansat i 24 år så det blir så efter många år ;)
Baakochmaat

#12 - - Sarah:

De va kul o läsa :)

Svar: Vad roligt att du gillade det :) <3
Baakochmaat

#13 - - starsinlife.blogg.se:

Vad kul att få veta lite mer om dej. Själv hatar jag o är rädd för tandläkaren :-/ usch.. kram ♡

Svar: Roligt att du tycker det :) Ja jag vet, det flesta hatar ju det, så där är jag allt lite annorlunda :P haha <3 Kram
Baakochmaat

#14 - - Ida - foto & häst:

Så roligt att läsa!! :D 2:an stämmer in på mig oxå, fyyfan för spindlar haha! 6:an och 11:an stämmer oxå in på mig hahah :D

Svar: Roligt att du tycker det :) Ja nummer 2 usch och fy :O :O
Baakochmaat