Romerska bågar cupcakes

Hej på er denna lördag ! Nu när det är helg och man kanske är sugen på något gott tänkte jag bjuda på det andra receptet av dessa cupcakes som jag fick när jag fyllde år. Älskar romerska bågar så dessa föll verkligen mig i smaken.
 
Recept på muffinsen kommer från bloggen Sockerrus och ni hittar det HÄR plus att min svägerska även hade hackat ner romerska bågar i smeten.
 
Romerska bågar fluff :
 
Du behöver:
 
* 100 g romerska bågar
* 1 1/2 dl vispgrädde.
 
Gör så här:
 
1. Värm upp grädden, men låt den absolut inte börja koka.
 
2. Ta bort från plattan och lägg i chokladen, rör tills det smält.
 
3. Ställ in i kylen under natten och vispa upp till fluff dagen efter.
 
 
 
#1 - - MADDISENJ.SE:

Nom nom vad gott

#2 - - Boel:

Men herrejistanes vad gott!

Sv: Ja, jag med :)
Haha men precis! Älskar att få kommentarer men när jag inte har tid att svara på de så blir jag himla stressad ^^

#3 - - Maria:

nämen vad okomplicerat och verkade riktigt gott :)

#4 - - Emelie:

Men åh så gott :D

#5 - - Elin:

Mums så gott! :D Ge mig!

#6 - - N:

Åh vad gott!!!

#7 - - Prietha:

Ser gott ut!

#8 - - Emma:

Mums :)

#9 - - Elin:

Men så gott!! :)

#10 - - Lisa:

Mums mums!

#11 - - Klara Andersson:

åå så gott det ser ut!

#12 - - Helen:

Ahhh guud vad gott:))) de ska jag göra..

#13 - - Isabella Huynh:

åh gud vad gott der ser ut :)

#14 - - Caroline:

Såg fantastiskt gott ut!

#15 - - emelie - nightfury.blogg.se:

dessa ska jag verkligen testa, ÄLSKAR romerska bågar. :D

Svar: Åh vad roligt ! De var verkligen goda så det gör du helt rätt i ! :) Kram
Baakochmaat

#16 - - princessmelis.com:

Vad smart med fluff-frosting! Sparar receptet (ska nämligen göra cupcakes till min systers baby shower på lördag!) :) Taaaack för receptet!!! :)

Svar: Ja men ellerhur ? :) Åh då blir nog dessa perfekt :) Kram
Baakochmaat