Mina designväskor - del 1

Hej på er ! Igår tog jag en liten paus från bloggen då jag var helt slut efter alla dessa dagar med nollningen, men idag är jag back on track igen :) Och jag fortsätter att köra på lite mer paus från bak och matinlägg så idag blir det mitt efterlängtade väskinlägg - del 1. Jag vet att många av er har frågat om jag kan visa er min väsksamling då det är mitt stora inresse och jag har skjutit på det så länge då jag inte alls har haft tid, men nu är det första inlägget äntligen uppe. Dessa väskor blir verkligen finare med åren, min Bayswater och Roxanne har jag haft i 10 år, Louis Vuitton speedy och Gucci Clutch i 7 år och har knappt använt min speedy så den har inte fått den där härliga bruna färgen på handtagen, Daria i 4 år och Falabella är faktiskt ganska så ny bara 2 år gammal. Så titta och njut...:)
 Mulberry Bayswater
 Mulberry Roxanne
Louis Vuitton Speedy
img_0073_55e2bd522a6b2219401f78c8
Gucci clutch
img_0046_55e2bd919606ee6cfc1cbf6d
Stella Mccartney Falabella
Mulberry Daria clutch
199 kommentarer publicerat i Mode och skönhet
Taggar: Design, Designväskor, Fashion, Gucci, LouisVuitton, Mulberry, Stellamccartney, Väskor
#1 - - Celine:

Så snygga!

#2 - - Celine:

Så snygga!

#3 - - Celine:

Så snygga!

#4 - - http://siliiins.blogg.se:

Bra snygga ! :-)

#5 - - http://siliiins.blogg.se:

Bra snygga ! :-)

#6 - - http://siliiins.blogg.se:

Bra snygga ! :-)

#7 - - http://siliiins.blogg.se:

Bra snygga ! :-)

#8 - - http://siliiins.blogg.se:

Bra snygga ! :-)

#9 - - http://siliiins.blogg.se:

Bra snygga ! :-)

#10 - - MALIN:

Wow, vad många du har! LV-väskan är så fin :)

#11 - - MALIN:

Wow, vad många du har! LV-väskan är så fin :)

#12 - - MALIN:

Wow, vad många du har! LV-väskan är så fin :)

#13 - - MALIN:

Wow, vad många du har! LV-väskan är så fin :)

#14 - - MALIN:

Wow, vad många du har! LV-väskan är så fin :)

#15 - - MALIN:

Wow, vad många du har! LV-väskan är så fin :)

#16 - - Skogsraah ☾:

Fina :)

#17 - - Skogsraah ☾:

Fina :)

#18 - - Skogsraah ☾:

Fina :)

#19 - - Skogsraah ☾:

Fina :)

#20 - - Skogsraah ☾:

Fina :)

#21 - - Skogsraah ☾:

Fina :)

#22 - - Erika:

Men ååh, vilka underbara väskor, fina hela högen! :)

#23 - - Erika:

Men ååh, vilka underbara väskor, fina hela högen! :)

#24 - - ISA:

hehe anar jag en viss besatthet? ;) men kan relatera. ÄLSKAR väskor. Har dock inte råd med dessa, heh ;(

#25 - - ISA:

hehe anar jag en viss besatthet? ;) men kan relatera. ÄLSKAR väskor. Har dock inte råd med dessa, heh ;(

#26 - - ISA:

hehe anar jag en viss besatthet? ;) men kan relatera. ÄLSKAR väskor. Har dock inte råd med dessa, heh ;(

#27 - - ISA:

hehe anar jag en viss besatthet? ;) men kan relatera. ÄLSKAR väskor. Har dock inte råd med dessa, heh ;(

#28 - - norrbotten emmish:

så snygga väskor!! =)

#29 - - norrbotten emmish:

så snygga väskor!! =)

#30 - - norrbotten emmish:

så snygga väskor!! =)

#31 - - Anonym:

Fina väskor! Jag själv vill ha en Michael Kors jet set (som typ alla har ;p) men har inte ännu tagit tummen ur och köpt den, haha :)

Tack fina du för dina ord! <3 Ja jag vilar och försöker återhämta mig så gott det går genom att ta det lugnt, göra saker som jag tycker om och mår bra av och inte fundera på jobbet. Får hoppas jag är tillbaka på banan snart igen och att kroppen börjar fungera som den ska igen :)

#32 - - Anonym:

Fina väskor! Jag själv vill ha en Michael Kors jet set (som typ alla har ;p) men har inte ännu tagit tummen ur och köpt den, haha :)

Tack fina du för dina ord! <3 Ja jag vilar och försöker återhämta mig så gott det går genom att ta det lugnt, göra saker som jag tycker om och mår bra av och inte fundera på jobbet. Får hoppas jag är tillbaka på banan snart igen och att kroppen börjar fungera som den ska igen :)

#33 - - Anonym:

Fina väskor! Jag själv vill ha en Michael Kors jet set (som typ alla har ;p) men har inte ännu tagit tummen ur och köpt den, haha :)

Tack fina du för dina ord! <3 Ja jag vilar och försöker återhämta mig så gott det går genom att ta det lugnt, göra saker som jag tycker om och mår bra av och inte fundera på jobbet. Får hoppas jag är tillbaka på banan snart igen och att kroppen börjar fungera som den ska igen :)

#34 - - Anonym:

Fina väskor! Jag själv vill ha en Michael Kors jet set (som typ alla har ;p) men har inte ännu tagit tummen ur och köpt den, haha :)

Tack fina du för dina ord! <3 Ja jag vilar och försöker återhämta mig så gott det går genom att ta det lugnt, göra saker som jag tycker om och mår bra av och inte fundera på jobbet. Får hoppas jag är tillbaka på banan snart igen och att kroppen börjar fungera som den ska igen :)

#35 - - Netti:

Åh vilka fina väskor du har! Kram

#36 - - Netti:

Åh vilka fina väskor du har! Kram

#37 - - Sanna | Beauty & Design:

Alltsååååååå... Avis är inte ens tillräckligt beskrivande för att förklara hur jag känner just nu ;P haha... Falabellan hade jag inte tackat nej till, och heller inte Mulberry Bayswater och clutchen! Men, det får bli i framtiden tror jag. Handlar du second hand eller köper du i första hand? :)

#38 - - Anonym:

Äntligen!!!! Vilka läckra! Och se det som en investerin, nått som har kvalité och kan gå i arv till kommande generationer :-)

#39 - - Anonym:

Äntligen!!!! Vilka läckra! Och se det som en investerin, nått som har kvalité och kan gå i arv till kommande generationer :-)

#40 - - Anonym:

Äntligen!!!! Vilka läckra! Och se det som en investerin, nått som har kvalité och kan gå i arv till kommande generationer :-)

#41 - - Anonym:

Äntligen!!!! Vilka läckra! Och se det som en investerin, nått som har kvalité och kan gå i arv till kommande generationer :-)

#42 - - Anonym:

Äntligen!!!! Vilka läckra! Och se det som en investerin, nått som har kvalité och kan gå i arv till kommande generationer :-)

#43 - - Anonym:

Äntligen!!!! Vilka läckra! Och se det som en investerin, nått som har kvalité och kan gå i arv till kommande generationer :-)

#44 - - Boel:

Åh vad snygga :D

#45 - - Boel:

Åh vad snygga :D

#46 - - Boel:

Åh vad snygga :D

#47 - - Boel:

Åh vad snygga :D

#48 - - Boel:

Åh vad snygga :D

#49 - - Boel:

Åh vad snygga :D

#50 - - Elin:

Amen vad fina :D

#51 - - Elin:

Amen vad fina :D

#52 - - Anonym:

åh så fina :)

#53 - - Anonym:

åh så fina :)

#54 - - Anonym:

åh så fina :)

#55 - - Anonym:

åh så fina :)

#56 - - Anonym:

åh så fina :)

#57 - - Anonym:

åh så fina :)

#58 - - johanna:

mccartney är ju så fin!

#59 - - johanna:

mccartney är ju så fin!

#60 - - johanna:

mccartney är ju så fin!

#61 - - johanna:

mccartney är ju så fin!

#62 - - johanna:

mccartney är ju så fin!

#63 - - johanna:

mccartney är ju så fin!

#64 - - Anonym:

The stella McCartney bag is so lovely :)).

#65 - - Anonym:

The stella McCartney bag is so lovely :)).

#66 - - Anonym:

The stella McCartney bag is so lovely :)).

#67 - - Anonym:

The stella McCartney bag is so lovely :)).

#68 - - Anonym:

The stella McCartney bag is so lovely :)).

#69 - - Anonym:

The stella McCartney bag is so lovely :)).

#70 - - Anonym:

The stella McCartney bag is so lovely :)).

#71 - - Anonym:

The stella McCartney bag is so lovely :)).

#72 - - Anonym:

The stella McCartney bag is so lovely :)).

#73 - - VERONICA - fashion blog:

Guuud så vackra bilder, sååå så fina!! Ha en fantastisk måndag fina du, mängder med kramar!

#74 - - VERONICA - fashion blog:

Guuud så vackra bilder, sååå så fina!! Ha en fantastisk måndag fina du, mängder med kramar!

#75 - - VERONICA - fashion blog:

Guuud så vackra bilder, sååå så fina!! Ha en fantastisk måndag fina du, mängder med kramar!

#76 - - VERONICA - fashion blog:

Guuud så vackra bilder, sååå så fina!! Ha en fantastisk måndag fina du, mängder med kramar!

#77 - - VERONICA - fashion blog:

Guuud så vackra bilder, sååå så fina!! Ha en fantastisk måndag fina du, mängder med kramar!

#78 - - VERONICA - fashion blog:

Guuud så vackra bilder, sååå så fina!! Ha en fantastisk måndag fina du, mängder med kramar!

#79 - - Anonym:

Så himla snygga! :D märkesväskor är life ;)

#80 - - Anonym:

Så himla snygga! :D märkesväskor är life ;)

#81 - - Anonym:

Så himla snygga! :D märkesväskor är life ;)

#82 - - Anonym:

Så himla snygga! :D märkesväskor är life ;)

#83 - - Anonym:

Så himla snygga! :D märkesväskor är life ;)

#84 - - Pauline:

fina :)

#85 - - Pauline:

fina :)

#86 - - Pauline:

fina :)

#87 - - Pauline:

fina :)

#88 - - Pauline:

fina :)

#89 - - Pauline:

fina :)

#90 - - Anonym:

Snygga! :)

#91 - - Anonym:

Snygga! :)

#92 - - Anonym:

Snygga! :)

#93 - - Anonym:

Snygga! :)

#94 - - Gina:

fina! :)

#95 - - Gina:

fina! :)

#96 - - Alice:

Åh, så snygga! :D

#97 - - Alice:

Åh, så snygga! :D

#98 - - Alice:

Åh, så snygga! :D

#99 - - Alice:

Åh, så snygga! :D

#100 - - Alice:

Åh, så snygga! :D

#101 - - Alice:

Åh, så snygga! :D

#102 - - Baakochmaat:

<3

#103 - - Baakochmaat:

<3

#104 - - Baakochmaat:

<3

#105 - - Baakochmaat:

<3

#106 - - Baakochmaat:

<3

#107 - - Baakochmaat:

<3

#108 - - Baakochmaat:

<3

#109 - - Baakochmaat:

<3

#110 - - Baakochmaat:

<3 Du får hålla utkik då det kommer två inlägg till med mina designväskor :) Ja jag älskar dem värda varenda krona. Jag köper bara i första hand. Mest i Köpenhamn, net-a-porter.com och Mulberry.com :) Dock försöker jag pricka in reorna som Gucci och Mulberry har :)

#111 - - Baakochmaat:

<3 Du får hålla utkik då det kommer två inlägg till med mina designväskor :) Ja jag älskar dem värda varenda krona. Jag köper bara i första hand. Mest i Köpenhamn, net-a-porter.com och Mulberry.com :) Dock försöker jag pricka in reorna som Gucci och Mulberry har :)

#112 - - Baakochmaat:

<3 Du får hålla utkik då det kommer två inlägg till med mina designväskor :) Ja jag älskar dem värda varenda krona. Jag köper bara i första hand. Mest i Köpenhamn, net-a-porter.com och Mulberry.com :) Dock försöker jag pricka in reorna som Gucci och Mulberry har :)

#113 - - Baakochmaat:

<3 Du får hålla utkik då det kommer två inlägg till med mina designväskor :) Ja jag älskar dem värda varenda krona. Jag köper bara i första hand. Mest i Köpenhamn, net-a-porter.com och Mulberry.com :) Dock försöker jag pricka in reorna som Gucci och Mulberry har :)

#114 - - Baakochmaat:

<3 Du får hålla utkik då det kommer två inlägg till med mina designväskor :) Ja jag älskar dem värda varenda krona. Jag köper bara i första hand. Mest i Köpenhamn, net-a-porter.com och Mulberry.com :) Dock försöker jag pricka in reorna som Gucci och Mulberry har :)

#115 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#116 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Ja men ellerhur, tänkt att Nova får ärva alla och även låna när hon är tonåring :) Har tänkt på dig att nu måste jag få upp inlägget och kommer upp två till med mer av mina designväskor inom den närmsta tiden :) Kram

#117 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Ja men ellerhur, tänkt att Nova får ärva alla och även låna när hon är tonåring :) Har tänkt på dig att nu måste jag få upp inlägget och kommer upp två till med mer av mina designväskor inom den närmsta tiden :) Kram

#118 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Ja men ellerhur, tänkt att Nova får ärva alla och även låna när hon är tonåring :) Har tänkt på dig att nu måste jag få upp inlägget och kommer upp två till med mer av mina designväskor inom den närmsta tiden :) Kram

#119 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Ja men ellerhur, tänkt att Nova får ärva alla och även låna när hon är tonåring :) Har tänkt på dig att nu måste jag få upp inlägget och kommer upp två till med mer av mina designväskor inom den närmsta tiden :) Kram

#120 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Ja men ellerhur, tänkt att Nova får ärva alla och även låna när hon är tonåring :) Har tänkt på dig att nu måste jag få upp inlägget och kommer upp två till med mer av mina designväskor inom den närmsta tiden :) Kram

#121 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Ja men ellerhur, tänkt att Nova får ärva alla och även låna när hon är tonåring :) Har tänkt på dig att nu måste jag få upp inlägget och kommer upp två till med mer av mina designväskor inom den närmsta tiden :) Kram

#122 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Kram

#123 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Kram

#124 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Kram

#125 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Kram

#126 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Kram

#127 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Kram

#128 - - Baakochmaat:

<3

#129 - - Baakochmaat:

<3

#130 - - Baakochmaat:

<3

#131 - - Baakochmaat:

<3

#132 - - Baakochmaat:

<3

#133 - - Baakochmaat:

<3

#134 - - Baakochmaat:

<3

#135 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Jag älskar den :)

#136 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Jag älskar den :)

#137 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Jag älskar den :)

#138 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Jag älskar den :)

#139 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Jag älskar den :)

#140 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Jag älskar den :)

#141 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#142 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#143 - - Baakochmaat:

Ja det kan man lätt säga :) Jag älskar verkligen det och speciellt designväskor :)

#144 - - Baakochmaat:

Ja det kan man lätt säga :) Jag älskar verkligen det och speciellt designväskor :)

#145 - - Baakochmaat:

Ja det kan man lätt säga :) Jag älskar verkligen det och speciellt designväskor :)

#146 - - Baakochmaat:

Ja det kan man lätt säga :) Jag älskar verkligen det och speciellt designväskor :)

#147 - - Baakochmaat:

Ja det kan man lätt säga :) Jag älskar verkligen det och speciellt designväskor :)

#148 - - Baakochmaat:

Ja det kan man lätt säga :) Jag älskar verkligen det och speciellt designväskor :)

#149 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#150 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#151 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#152 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#153 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#154 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#155 - - Baakochmaat:

Thanks dear <3

#156 - - Baakochmaat:

Thanks dear <3

#157 - - Baakochmaat:

Thanks dear <3

#158 - - Baakochmaat:

Thanks dear <3

#159 - - Baakochmaat:

<3

#160 - - Baakochmaat:

<3

#161 - - Baakochmaat:

<3

#162 - - Baakochmaat:

<3

#163 - - Baakochmaat:

Ja en del, fast detta är bara en liten del kommer fortsättning på dessa :) Ja visst är den ? :)

#164 - - Baakochmaat:

Ja en del, fast detta är bara en liten del kommer fortsättning på dessa :) Ja visst är den ? :)

#165 - - Baakochmaat:

Ja en del, fast detta är bara en liten del kommer fortsättning på dessa :) Ja visst är den ? :)

#166 - - Baakochmaat:

Ja en del, fast detta är bara en liten del kommer fortsättning på dessa :) Ja visst är den ? :)

#167 - - Baakochmaat:

Ja en del, fast detta är bara en liten del kommer fortsättning på dessa :) Ja visst är den ? :)

#168 - - Baakochmaat:

Ja en del, fast detta är bara en liten del kommer fortsättning på dessa :) Ja visst är den ? :)

#169 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#170 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#171 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#172 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#173 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#174 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#175 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#176 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#177 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Ja visst är det :)

#178 - - Baakochmaat:

<3

#179 - - Baakochmaat:

<3

#180 - - Baakochmaat:

<3

#181 - - Baakochmaat:

<3

#182 - - Baakochmaat:

<3

#183 - - Baakochmaat:

<3

#184 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Detsamma till dig ! Kramar

#185 - - Baakochmaat:

<3

#186 - - Baakochmaat:

<3

#187 - - Baakochmaat:

<3

#188 - - Baakochmaat:

<3

#189 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Ja du får ta tag i det nu och köpa den :)
Ja men gör det och hoppas du mår bättre snart <3 Kramar

#190 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3 Ja du får ta tag i det nu och köpa den :)
Ja men gör det och hoppas du mår bättre snart <3 Kramar

#191 - - Anonym:

Jättesnyggt!!!

#192 - - Anonym:

Jättesnyggt!!!

#193 - - Anonym:

Jättesnyggt!!!

#194 - - Anonym:

Jättesnyggt!!!

#195 - - Anonym:

Jättesnyggt!!!

#196 - - Anonym:

Jättesnyggt!!!

#197 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#198 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3

#199 - - Baakochmaat:

Tack fina du <3