Chokladbollstårta

På Novas dop hade jag även bakat en chokladbollstårta då vi hade några gäster som var allergiska. Sist jag gjorde den blev det en stor chokladboll men nu så gjorde jag en platt botten och byggde med små chokladbollar istället. Hade även hjärtströssel och underbart rosa diamanter runt som man givetvis kunde äta.
 
Är ni sugna på receptet så hittar ni det HÄR! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - carolines:

Men guud vad gott! :D

#2 - - natalia:

Har godkänt flera kommentarer nu, kika in för att se hur mycket det är kvar till den 50e kommentaren. Kom ihåg att det är tillåtet att spamma! :D

#3 - - Jessica Högberg:

Fin😊
Sv ja, skört var ordet sa Bull

#4 - - Herr Nilssons Fru:

Mummms...de där är goda men ack så ont i magen man får av dom :) fin tårta du gjort, de har jag aldrig sett förut.

Kramiz

Svar: Tack så mycket fina du :)
Sara Tuvesson

#5 - - sara:

Mums vad gott! :)

#6 - - Alice:

Den ser riktigt god ut, blev väldigt sugen på chokladbollar! ^^

#7 - - JoJo:

man blir aldrig för stor för chokladbollar! mums! <3

sv; tack! :) jag gillar att göra såna listor och även läsa det hos andra :)

#8 - - Amanda Niclasson:

Ser sjukt gott ut!

#9 - - Caroline:

Så fint, och vilken bra idé! :)

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#10 - - Lisa:

mums!

#11 - - Lillabus:

Älskar chokladbollar så det där låter som en tårta som borde vara på mina födelsedagar :)

sv: Tack.

Svar: Ja det är verkligen supergott, du får göra en till din födelsedag, tar inte många minuter :)
Sara Tuvesson

#12 - - MALIN:

Wow, den ser helt underbar ut!

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#13 - - E m e l i e:

Mm vad gott det där ser ut!! :D

#14 - - Elin:

Oj så gott!!! Älskar chokladbollar!:-)

#15 - - Sofia:

Vad tycker du om produkterna? Har faktiskt aldrig provat något från MK innan

#16 - - Henrietta Nylund ♥:

Åh vad gott!

#17 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Mums vad gott! :)

#18 - - Therese Bjärstig:

Vilken "läcker" ide! :-D

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#19 - - Sandra:

Vilken gullig idé :) Passar ju perfekt både för stora och små!

Svar: Åh tack fina du :)
Sara Tuvesson

#20 - - Sanna:

Åh va gott men det var lite skoj gjort, de skulle mina barn gilla för de är tokiga i chokladbollar =)

Svar: Åh tack :) Hoppas ni kommer älska den om ni gör tårtan :)
Sara Tuvesson

#21 - - Cornelia:

sv: Tack så mycket! :D

#22 - - Ida Lindborg ♡:

mums mums mums mums!

Sv. gud vad roligt att höra, tack snälla fina du! :D kram

#23 - - angelica bengtsson:

åh, så gott det ser ut!!

#24 - - Ida - foto & häst:

så himla gott och enkelt! :D
sv; åhh taack ❤ blir så glad när du säger så!! :'))

#25 - - ♫♪ sandra:

men mums!

#26 - - Elin:

Åhh vad gott!!
Sv; Ja gör det, verkligen värt och se :D

#27 - - Isabelle Olsson:

MUMS vad gott och smart! Chokladbollar är verkligen magiska så jag skulle älska denna tårta! :-D

Svar: Då måste du verkligen göra denna tårta :)
Kram
Sara Tuvesson

#28 - - My Fredblad:

Shit vad gott! Men är det egentligen bara vanloga chokladbollar, men lite annorlunda formade bara?

Svar: Precis, byggt upp en platt botten och sedan rullar små och en liten större på toppen så jag kunde sätta en mindre boll på toppen :)
Sara Tuvesson

#29 - - Gabriella:

Åh så gott, chokladbollar ska man inte underskatta alltså:)

Svar: Ellerhur, det ska man verkligen inte göra :)
Sara Tuvesson

#30 - - milina.blogg.se:

men åh vad gott! det måste jag testa nån gång!

#31 - - Maria:

vilken rolig idé! :)

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#32 - - Boel:

Åh så fint :D Ser super gott ut!

Sv: Tack :)

#33 - - Sanna Widman:

Vad smart, fint och gott det ser ut! :)

SVAR;
Tack så mycket! :) <3

Svar: Tack fina du :)
Sara Tuvesson

#34 - - Fru Eriksson:

Vilken cool :)

Svar: Tack fina du <3
Sara Tuvesson

#35 - - Anita:

Omnom! :D

#36 - - Cissi:

Mums vad smarrigt!

I helgen ska jag också ge mig på att baka, det händer inte ofta men sonen fyller år ;)

Svar: Tack :) Vad roligt, kommer säkert bli jättebra :)
Sara Tuvesson

#37 - - Ellen:

En chokladbollstårta hade jag aldrig sett tidigare, vad roligt!

Svar: Ja blir lite roligare än bara vanliga chokladbollar :)
Sara Tuvesson

#38 - - Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Rätt roligt att göra en chokladbollstårta:) Blir ju lite annorlunda:)

#39 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men nej så smart!

#40 - - Emmelie:

Vilken söt tårta :-D

Svar: Tack fina du <3
Sara Tuvesson

#41 - - Pauline:

mums, sugen jag blev på att baka chokladbollar...

Svar: Ja det kan nog vara den godaste som finns :)
Sara Tuvesson