Färgglad sallad

Hej på er !
 
Jag vill börja med att be om ursäkt för den långa bloggpausen, tiden räcker helt enkelt inte till. Men nu fick jag lite tid över och då vill jag dela med mig av min otroligt goda färgglada sallad. Den här salladen är både nyttig och tidssparande så det kan ju inte bli bättre. Folk säger ju alltid att nyttig mat tar sådan lång tid att laga men då ska ni testa den här salladen så kommer ni inse hur lätt det är att äta både gott och nyttigt. :)
 
 
Du behöver:
(1 portion)
 
* 200 g grönkål
* 100 g romansallad
* 3 st cocktailtomater
* En halv avocado
* Ett halv äpple
* En halv apelsin
* 100 g blåbär
* 1 ägg
 
Gör så här:
 
Koka upp ägget och låt det svalna av. Skölj salladen och blanda ihop med grönkålen. Skiva övriga grönsaker (inte tomaterna) och frukt (inte blåbären). Lägg upp på tallriken som du vill ha det och avsluta med att placera ägget över salladen.
 
Så otroligt enkelt och så otroligt fräscht och gott.