Så frustrerande

Alltså jag blir så trött, när äntligen min hektiska tentaperiod var över för den här gången så tänkte jag ställa mig i köket och baka massa härliga underbar goda bakverk till er och äntligen få upp alla mina matrecept här på bloggen, men då tycker kroppen det är dags för en jäkla förkylning att bryta ut. Inte nog med att det är en förkylning, det är en förkylning som inte är utav den här världen, så täppt att jag inte kan andas och mat det får jag knappt i mig. Ni vet när man försöker äta men det gör så ont och när allt bara smakar plast, den känslan är det just nu och det suger ju verkligen. :O Men håll utkik för imorgon ska ni få mitt första veganska recept här på bloggen och japp min blogg kommer börjar leverera mycket mer vegetariska och veganska recept, så är det något speciellt ni tycker om hojta till... Så länge får ni en bild på mina två kärlekar och nej det är inte min man och mitt barn (även om de är de största kärlekarna i mitt liv) utan mina två underbara Mac prylar....When you go Mac you never go back...;) IMG_2149
#1 - - Amanda - Exklusiv skönhetsblogg på Beautyboulevard:

Åh kul med veganska recept! Älskar också apples produkter, köpte en Imac idag, så nöjd.

#2 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Låter som en bra plan :D

#3 - - baakochmaat:

Så roligt att du tycker det :) Ja de är ju bara bäst <3

#4 - - baakochmaat:

<3