Fina julklappar från jobbet

Har helt glömt att visa mina fina julklappar som jag fick från jobbet. Underbara bestick, en helt perfekt recept bok   ( då jag vill lära mig laga mer fisk ) och en såskastrull från Leif Mannerström. Denna julklapp kunde verkligen inte passa mig bättre och vilken fullträff mitt jobb fick in, då jag inte arbetar som kock utan försäkringsrådgivare, men ändå blir det matlagningsartiklar. Det gillar jag :) ! Så tack så mycket till min underbara arbetsgivare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glöm inte att följa mig på Instagram baakochmaat
#1 - - Elin:

Underbara julklappar från ditt jobb! :)

#2 - - Emma:

Vilka fina saker du fått :)

#3 - - Helen:

jättefina!! jag är oxå dålig på fisk...

#4 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Vilka bra julklappar. Ja de passade verkligen för dig och ditt intresse:)
Ska lägga till dig på insta sedan, har inte mobilen här just nu. Jag heter patriciacederblad där.

#5 - - Suss:

Vilken perfekt julklapp. Skulle behöva nya snygga bestick här hemma. Kram Suss

#6 - - MALIN:

Vilka bra och fina julklappar!

#7 - - Hanna :

Vilken fin julklapp!

#8 - - GoForFit:

Men åh så kul! :D

sv: Visst är dem? :*

#9 - - Therese Bjärstig:

Det var verkligen inga dåliga julklappar, sälv fick jag två biobiljetter... helt ok det med ;-D KRAM!

Svar: Ja precis allt man får ska man vara nöjd av, älskar när man får biobiljetter, för det unnar man sig inte så ofta tyvärr. Kram
Baakochmaat

#10 - - Liborius:

Håller med, fina julklappar!:D

#11 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vilka perfekta julklappar! :)

#12 - - Erika:

Vilka toppenbra klappar! :)

#13 - - Klara Andersson:

å så fina saker!