Lite inredning så här på nyår

Gott nytt år på er ! Hoppas att ni alla har en helt underbar dag och här i Halmstad har vi sol, så glad man blir av lite sol, behöver verkligen det.😃 Idag bjuder jag inte er på något recept utan ska istället bjuda er på lite inredning. Och först ut är en bild från vårt sovrum, idag blev sovrummet komplett med denna dörr/fönster. Alla som känner mig vet att det är den lantliga stilen jag älskar, så när jag såg denna på Fynda i Falkenberg slog vi till direkt, att det var 50% rabatt på den var bara en bonus. Nu är allt precis så som vi vill ha det. Om ni vill se mer bilder från vårt sovrum kan jag ta lite mer bilder någon dag och slänga upp här, men nu är det dags att göra sig iordning för kvällen. 😊 image  
#1 - - Helen:

Fint! Hoppas ditt nyår var härligt ♡ kram

#2 - - baakochmaat:

<3