Helgmeny

Så var det hög tid för ännu en helgmeny. Det är tack vare helgmenyn som jag märker att veckorna springer förbi, det känns som om jag bara sitter och gör helgmenyer. ;) 
Denna helg bjuds det på en underbar paj, köttgryta, och en slående god vegetarisk rätt. Bland sötsakerna ska ni får svalka av er med en god glass och till kaffet funkar alltid en kaka med smak av choklad.
 
Hoppas ni hittar något ni tycker om ! <3
 
 
 
Fredag: Tacopaj
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helgens efterrätt: Rocky Road glass
 
 
 
 
 
 
 
Glöm inte att följa mig på Instagram baakochmaat
13 kommentarer publicerat i Helgmeny
Taggar: Helg, Helgmeny, Helgmys, Matinspo, Maträtter
#1 - - Erika:

Tacopaj ska jag göra någon gång i dagarna faktiskt :)

Svar: Mums, det är ju bara för gott :) Kram
Baakochmaat

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men åh, får man komma över och smaka eller, haha ;)

Svar: Det är bara att komma ;)
Baakochmaat

#3 - - Prietha:

Guuud så gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#4 - - Mia Forsberg:

Ja matmarknaden åker ju runt till olika orter :) Tycker det är så kul att gå på den, och jag köper fudge varje år, det är ett måste ;) Men i år var jag besviken, tyckte det kändes som lite knallar jämfört med tidigare år. :/

Men gud så gott med kladdkaka och kokostäcke, yummie! och tacopaj är aldrig fel, jag älskar det. :D Här blev det idag att göra hemgjord pytt i panna med vitlökskvarg, så himla mumsigt!

Hoppas du får en bra valborgskväll :) Har du några planer?

Svar: Ja det var ju lite synd :( Ja visst är det ? Så otroligt gott :) Och pytt det är ju bara för gott :) Tack fina du, vi var bara hemma och myste med familjen :) Hoppas även du hade en underbar valborg :) Kram
Baakochmaat

#5 - - Alice:

Åh, allt låter otroligt gott! ^^ Hoppas du får en fin kväll! Sv: Tack så mycket! Kram.

Svar: <3 Kramar
Baakochmaat

#6 - - Lina:

Rocky roadglass ser väldigt gott ut =)

www.diningandcooking.blogg.se

Svar: Tack fina du <3 Den var riktigt god :)
Baakochmaat

#7 - - Netti:

Här sitter jag och dregglar för det ser otroligt gott ut :-D

Svar: Precis så det ska vara ;) hihi
Baakochmaat

#8 - - Jasmine:

Såg himla gott ut, veggobullar ska jag nog testa att göra själv någon dag :)

Svar: Tack fina du <3 Ja det tycker jag att du ska göra, så otroligt gott ! :)
Baakochmaat

#9 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Tacopaj är så gott :) Kram

Svar: Ja visst är det ? :) Kram
Baakochmaat

#10 - - Stina:

Åhh vad mycket gott!!
Hoppas du får en fantastisk fredag :)

Svar: Tack fina du <3 Hoppas du får en underbar helg :)
Baakochmaat

#11 - - Siri |Diabitfit|:

Åh glassen såg så god ut :D

Svar: Ja den är verkligen god :)
Baakochmaat

#12 - - Helen:

Tack för superbra inspiration:))

Svar: Åh vad roligt att du tyckte om det <3
Baakochmaat

#13 - - Elin:

Mumma vilken helgmiddag :D då får man allt ta och lyxa till det lite extra!

Svar: Ellerhur, det tycker jag man ska göra :) <3
Baakochmaat