Kycklingsandwich

Åh jag bara älskar alla olika burgare och sandwich och denna kycklingsandwich är verkligen inget undantag. Perfekt med lagom stekt fransbröd i olivolja, underbart god och saftig kyckling med härlig bearneiesås, givetvis fylld med olika grönsaker.
 
När jag äter sandwich med pommes tänker jag alltid på utlandet, är det bara jag som alltid väljer att äta detta vid poolen eller stranden ? :)
 
 
 
Du behöver:
 
* 8 st fransbröd
* Olivolja
* 4 st kycklingfilé
* Romansallad
* Tomat
* Rödlök
* Bearneiesås

 

Gör så här:

1. Börja med att marinera kycklingen och grilla den i ugnen eller på grillen.

2. Stek fransbrödet i olivolja i stekpannan. Fyll brödet med sallad, tomat, lök och bearneiesås tillsammans med kycklingen.

Servera med pommes !

 

 
 
 
 
 
Glöm inte att följa mig på Instagram baakochmaat
#1 - - S A N N A♥:

Men åh vad gott!!

Svar: <3
Baakochmaat

#2 - - Lisa:

Låter riktigt gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#3 - - ✫ Fru Eriksson:

Det är supergottit ♡ ....
Ha en alldeles underbar kväll/Kram

Svar: <3 Hoppas du haft en underbar helg :) Kram
Baakochmaat

#4 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Håller med, det är verkligen utomlandskänsla ;)
sv; Åh vad intressant! :)

Svar: Ja verkligen :)
Baakochmaat

#5 - - Mia Forsberg:

Gud så mumsigt, jag dör!! :D Kyckling är bland det bästa som finns. Har dock inte ätit kycklingsandwich ännu men nångång så.. ;)

Tack detsamma fina du!! :) <3 Vad har du/ni hittat på idag? :)

Svar: Ja det är ju så gott :) Du måste testa kycklingsandwich underbart gott :) Igår så dansade jag sedan lagade vi god mat och bara hade det mysigt <3 Sj då ? :) Kram
Baakochmaat

#6 - - Emmelie:

Jag älskar hamburgare, äter det allt som oftast när vi äter ute! Hihi, allt som serveras med pommes känns som utomlands eller ännu hellre, både pommes & ris! ;-)

Svar: Ja jag med det är ju bara så gott :) Ja mums, det är verkligen perfekt :)
Baakochmaat

#7 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Mums vad gott! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#8 - - Elin:

Åh smaskens vad gott :D

Svar: <3
Baakochmaat

#9 - - Sarah:

De e så mysigt o äta på stranden :)

Svar: Visst är det ? :)
Baakochmaat

#10 - - Sara Ekman:

Mums :)

Svar: <3
Baakochmaat

#11 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Den såg sjukt god ut :D

Svar: <3
Baakochmaat

#12 - - Mizca:

Rööödlöööök!! Yummmie!!

Svar: Ja, ibland får man fina saker och då blir man glad :D

Svar: Ja det är bara för gott :)
Baakochmaat

#13 - - Mamma Malin:

Åå vad gott det lät!

Svar: <3
Baakochmaat

#14 - - Pauline:

gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#15 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

haha jag tänker också på utomlandsn är jag ser sånna :) typiskt pool-mat

Svar: Elerhur ? Verkligen :)
Baakochmaat

#16 - - JoJo:

så sjukt gott! :D

sv; åh, tusen tack! vad glad jag blir att du tycker det! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#17 - - Erika:

Jag som sitter och är lite småhungrig just nu hade ju inte tackat nej till denna :) Ser så mumsigt ut!

Svar: Tack fina du <3 Ja det är ju så gott så är man lite hungrig är det livsfarlig att kika på detta :O
Baakochmaat

#18 - - Madelene:

Åh så gott det såg ut !! :D

sv: Hon tackar ! :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#19 - - anniepiie:

ser ju sååå gott ut! :D Mums!! Blev sugen på det nu ju! haha

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#20 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men alltså mums vad gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#21 - - Mizca:

Svar: Jag älskar verkligen rödlök :)