Freeeeedag och väldigt tyst här på bloggen

Hej på er mina fina läsare som fortfarande kikar in här trots att jag inte har uppdaterat på en månad ! Skärpning på det, men känner på mig att det kommer att bli bättre nu framöver, för idag på eftermiddagen skriver jag salstentan och sen kan jag äntligen pusta ut och inte plugga konstant, jag har verkligen lagt all min vakna tid på att plugga och jobba med alla mina jobb. Har börjat jobba som studentmedarbetare på barn och utbildningsförvaltningen i Falkenberg och jag trivs så otroligt bra, känns inte ens som man är på jobb när man är på plats för det är så roligt så att det mer känns som en hobby. <3 Det är iallafall därför det har ekat tomt här på bloggen, men lovar er en bättre april månad. :) Och så härligt vädret är nu riktigt, vårväder så vad passar då bättre än att slänga ihop en smarrig milkshake, denna Nutella lyxshake är ljuvlig och vill ni hellre ha en sötare smak är den här Jordgubbs lyxshaken perfekt.   1485594050-11920 1478339261-11920
#1 - - GoForFit:

Den ser helt magiskt god ut! :)

#2 - - baakochmaat:

Så goooood är den! :)

#3 - - Lotta:

Såklart ska du tänka på skolan! Det är ju viktigast! (Ja familjen också såklart...)
Jag kikar in här ändå, blogga när du har tid och lust!
Lycka till med tentorna!

#4 - - baakochmaat:

Åh tack fina du ! Vad glad jag blir att du kikar in här då och då. <3 Kramar