Helgmys

Äntligen fredag hur härligt är inte det? Jag är äntligen ledig både idag och hela helgen och det är något som jag verkligen behöver. Känns som jag har haft (och har) hundra projekt igång samtidigt och då är det viktigt att stanna upp och andas några dagar då och då, så den här helgen ska det njutas massor. Imorgon blir det middagsmys med några av mina äldsta och finaste vänner, det är lika behövligt , man fyller ju på sina energidepåer genom att umgås med människor som betyder massor för en. Men redan ikväll blir det mys då vi får lite middagsbesök och att bara få sitta ner, njuta och koppla av med min underbara familj är något som jag verkligen saknat. <3 Det här fruktfatet hade btw inte suttit helt fel nu, under sommaren vill jag bara kränga massa olika frukter och bär, magiskt gott. unnamed 3