Lördagen - den ultimata hemmakvällen

**Samarbete med Rabble.se**

Hej på er den här lördagseftermiddagen ! Jag älskar verkligen lördagen då man får fokusera på att bara vara med familjen och fokusera på att bara njuta. Den här helgen är dock inte så njutbar för mig då jag har en megasuperduper stor tenta nästa vecka, stor ångest på det liksom. Men om jag hade fått drömma mig bort och tänka att det här är nästa helg då hade jag njutit fullt ut. Och hur gör jag det då på bästa sätt ? Jo jag drar på mig något mysigt plagg som jag kan ha när jag röjer runt här hemma.
7050220778107_f_7184959_l_cara_jumpsuit
 
 
Den här jumpsuiten från Cubus är verkligen ett sådant perfekt plagg. Sedan avnjuter vi alltid en god middag det är liksom ett måste på helgen, jag kör mycket hellre lördagsmys än fredagsmys för på fredagen är vi så trött så vi slocknar i soffan klockan 21.00, men blir väl så när man går upp innan 06.00. Förstår inte vad man gjorde av tiden när man inte hade barn, så mycket tid, tänk på det ni som inte skaffat barn ännu njut av tiden ni har NU ! :) Sedan avslutar vi varje underbar myskväll med en riktigt bra film, jag älskar filmer och just nu på C more finns det otrolig många bra filmer eller serie man kan kika på. 51tvyAcC4SL._SX200_QL80_