Du vackra höst

IMG_0055
 
Även om hösten är en extremt stressig period för mig så finns det ju inget mer underbart än att ta en paus från sitt stressiga liv och bege sig ut på en promenad och bara njuta av alla fina färger som finns i naturen.. Jag menar titta bara på bilden ovan, den är tagen i skogen som ligger ett stenkast från mitt hus, tänk att man får ha naturen så nära sig, mitt älskade Söndrum ❤️  
#1 - - Lisa:

Fantastiskt fin bild!

#2 - - Ljuva Julia:

Så härligt, här hinner jag inte ut förrän det är mörkt i princip >.<

#3 - - Mallan:

men gud så vackert på fotot! :)

#4 - - Elin:

Jaa hösten är allt vacker, när det väl är fint väder! :) men så tråkigt när man vet att det börjar bli kallare och man närmar sig vintern... bara några veckor kvar tills vintermånaden!

#5 - - baakochmaat:

<3

#6 - - baakochmaat:

Nä det förstår jag, så tråkigt när man inte får ta del av ljuset under dagen:(

#7 - - baakochmaat:

Tack fina du <3