B-uppsats och inredningstips

God morgon på er !
 
Just nu märker ni säkert att det ekar ganska så tomt här och det är inte så konstigt då vi är inne i vår b-uppsats period i skolan och vill man vara ledig vid jul måste man se till att slita nu ! Givetvis prioriterar jag det nu då det ändå är min framtid och även om jag är bra på att ha många bollar i luften så är det lite många bollar nu och då är det bra att dra i handbromsen, med det sagt så vill jag bara säga till er att jag inte slutat blogga och att jag har en del mumsiga maträtter att publicera inom kort, som även innehåller en del vegetariska rätter -mums på det. :) Och sedan är ju julmånaden snart här så då är det självklart att det kommer börja dyka upp massa smarriga julgodis recept och känner ni att ni inte kan vänta så tycker jag att ni genast ska in och kika under rubriken jul, där finns massa smått och gott. <3 Och på tal om det, hösten är ju långt borta och den gick lika snabbt som vanligt, men med den här bilden så lever hösten kvar i mitt hjärta. Plockade in fullt med fina löv som hade de perfekta höstfärgerna och la löven i en vas, så snyggt och gratis var det med. ;) fall