Morgonmys

God morgon på er ! Finns det något jag njuter lite extra av så är det att sitta och ät frukost framför Nyhetsmorgon med en ordentlig brakfrukost och bara njuta av att man har hela dagen framför sig som ett oskrivet blad.. Vi borde njuta mer av just morgonstunden och inte stressa runt som galningar, för då kommer vår dag bli så mycket bättre och vi kommer prestera på topp... Dock är inte min dag oskriven då jag har tentaplugg inför helgens salstenta men det behöver inte betyda en tråkig dag för det, utan det är roligt att lära sig nya saker och känna att hjärnan får jobba lite. :) Vad ska ni hitta på idag ? Och glöm inte att kika in på min blogg i eftermiddag, då kommer en helgmeny med massa inspo till er. <3 Puss på er mina underbara läsare ! unnamed
#1 - - Teaafugglas:

Åh vad gott det ser ut! :D Nyhetsmorgon och frulle är verkligen den perfekta starten på dagen! Kram!