Lär känna mig bättre

Har du några sommarplaner? Mina planer är att åka på dagsutflykter med min familj. Men mest bara att ta dagen som den kommer och dansa otroligt mycket. Vilket är ditt drömresemål och varför? New York helt klart. Jag älskar fart och fläkt vilket bara är New Yorks förnamn. Jag åker mycket hellre på en shoppingresa och avnjuter god mat än ligger vid stranden och pressar. Vilket är ditt favoritmärke och varför? Mitt favoritmärke är Mulberry, älskar kvalitén och att väskorna bara blir snyggare med åren är verkligen ett stort plus. Dock är Chanel ett vill ha märke som möjligtvis kommer bli mitt favoritmärke senare i livet. Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Jag är mest nöjd med mina ögon och min midja. Men man ska inte bara vara ytlig så jag är otroligt nöjd med att jag är bestämd och envis och har jag bestämt mig för något så når jag alltid dit. Vart shoppar du helst på nätet? Jag shoppar allt på nätet och mina favoriter är kläder på exempelvis Gina Tricot, hörlurar från Happy Plugs köper jag konstant och när det vankas barnkalas är Jollyroom en given sida. Vilka appar använder du mest? Instagram och Facebook. Vad önskar du att du vore bättre på? Säga nej till folk, ibland ställer jag upp lite för mycket. Vem sms:ade du senast och vad skrev du? Till min älskling, jag skrev: Du är den bästa personen som finns <3 6.45 hatar att hon inte kan sova längre ! :0 Puss puss Haha, det sista är att vår dotter vägrar sova länge på morgonen och jag är sjukt morgontrött. Om du vann en miljon, vad skulle du göra för pengarna? Åkt till New York och köpt en Chanel väska. Vilken film eller serie skulle du vilja leva i? Haha nu kommer ni tro att jag är knäpp i huvudet men The Walking dead då jag älskar zombies eller Criminal Minds då jag vill arbeta med profilering och då verkligheten aldrig är som i serier skulle det vara roligt att leva i Criminal Minds och få ha det exakt så. Vilken är din favoritmiddag? Allt som är vegetariskt går hem. 13043523_10153404081036761_7924949708932714966_n13055472_10153404551386761_7455659858055358037_n
#1 - - Elsa:

Vilket roligt inlägg! :)

#2 - - Elin:

Tycker att dina sommarplaner låter som en sommar ska vara :) behöver inte vara mer komplicerat!

Du låter som en sån fin människa! <3 fortsätt vara den du är!

Ohh tror jag fann något riktigt spännande, du är också en riktig TWD-människa ;D kul!!! Längtar så till i höst :D

#3 - - baakochmaat:

Åh så roligt att du gillade det :)

#4 - - baakochmaat:

Åh men tack fina du <3 Vad glad jag blir. :) Ja alltså TWD åhhh såå otroligt bra det är, vill att det ska bli oktober nu! Kram

#5 - - mj:

Hej..
Bra blogg du har.
Undrar vad får läppstift och ögonmakeup du har på sista bilden i detta inlägg

#6 - - baakochmaat:

Hej, vad roligt att du gillar min blogg. :) Jag har ett läppstift från LM smink som tyvärr inte finns kvar och använder en ögonskuggspalett från Isadora, sedan har jag Loreal black noir eyeliner och lösögonfransar från Depend :)