Mina nya favorittavlor

Hej på er ! Hoppas allt är bra ? Kom på att jag helt har glömt att visa er det senaste tillskotten till hemmen och det är dessa otroligt fina fjädertavlorna. Underbara vackra glasramar med tre lika vackra fjädrar i, jag blev förälskad så fort jag såg dem och att de låg under 200 kr blev att jag inte kunde motstå de här unika tavlorna. Vi köpte dem på Fritz blommor i Halmstad så vet faktiskt inte om man kan hitta dem någon annanstans, annars har ni en orsak att åka till Halmstad. :) image
#1 - - Netti Starby:

Åh vad fina de är! :-D Kram

#2 - - Gabriella:

Åh såå himla fina, älskar fjädrar!! Tur jag har som bor i Halmstad då ;) kram

#3 - - Johanna:

Riktigt fina!

#4 - - baakochmaat:

Tack fina du <3 Kram

#5 - - baakochmaat:

Ja visste är de ? Åh men du får åka dit och införskaffa dem asap. :) Kram

#6 - - baakochmaat:

<3