För barn mot cancer

Alltså jag vet inte ens vart jag ska börja, igår var bästa dagen på länge !
 
 Igår så hade jag och min dansgrupp ( som består av några av mina superduktiga elever ) dansuppvisning på en tillställning som var för barn mot cancer. Det var 8 (!!) år sedan jag stod på en scen då jag alltid håller mig bakom scenen nu som koreograf och jag var riktigt nervös, men hade de bästa tjejerna att dansa med så det gick bättre än vad vi hade kunnat förvänta oss. Vi gjorde en dans med house och street, en modern med street i och sedan körde mina elever en streetjazz... Åhhh så bra det blev, nu har jag fått mersmak på scenen igen så kommer nog snart upp där igen.. 
 
Och sedan att vara med och stötta något som har med barncancer att göra tycker jag är viktigt, och det var en riktigt bra tillställning. Tillsammans ska vi övervinna barncancer. :)
 
 
 
 


#1 - - shazi:

gud så underbart

Svar: <3
Baakochmaat

#2 - - Elin:

Åh vad roligt :D fint av er också ska ni veta, att stötta dem som BEHÖVER hjälpen!<3

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#3 - - Netti Starby:

Men åh vad bra och sådant gillar jag :-D Kram

Svar: Ja men visst är det <3 Kram
Baakochmaat

#4 - - Lisa:

Ni var så bra!!

Svar: <3
Baakochmaat

#5 - - Pauline:

å vad roligt! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#6 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Men alltså åh vad underbart!

Svar: <3
Baakochmaat

#7 - - Beatrice Johansson:

Så otroligt roligt och bra gjort av er:)
sv: åh, lycka till på dina tentor!:) Kramisar

Svar: <3
Baakochmaat

#8 - - Skogsraah ☾:

Så fint gjort!

Svar: <3
Baakochmaat