Babyshower

Hej på er !
 
Kom på att jag inte visat er bilderna från Sannas babyshower, så tänkte köra ett bildregn på det idag.. Var en helt underbar dag och värd all tid vi la ner i planering. Vi gjorde lite roliga lekar, bland annat gissa bajset ( givetvis olika chokladsorter ) även gissa omfånget på Sannas mage. Vi hade även köpt vita bodys och textilpennor så att vi alla kunde måla en fin body till bebben... Var så otroligt roligt att få ge min fina vän denna dag, tror att vi alla är lika nöjda och så glada att vi fick ihop det. :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - N:

Härliga bilder! kul! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#2 - - Dixi Wonderland:

Åhh va roligt. Ni verkar ha haft det helt underbart :D

Svar: Det var verkligen en underbar dag :) <3
Baakochmaat

#3 - - starsinlife.blogg.se:

Ser supermysigt ut!! Kram

#4 - - starsinlife.blogg.se:

Ser supermysigt ut!! Kram

Svar: <3 Kramar
Baakochmaat

#5 - - Netti Starby:

Åh vilken fin tårta! Kram

Svar: Tack fina du <3 Kram
Baakochmaat

#6 - - Life of Johanna:

Tack för din kommentar hos mig. Jag har beslutat mig för att sluta blogga. Det ligger ett inlägg uppe med information om man vill fortsätta ha kontakt.

Svar: Åh nej så tråkigt, men skönt att det känns bra för dig <3
Baakochmaat

#7 - - angelicasvarld.blogg.se:

Men va härligt å så fina bilder!

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#8 - - johanna:

tack, jag är nöjd med mina fynd! och vad fint ni gjort det, ser mysigt ut!

Svar: <3
Baakochmaat

#9 - - Liborius:

Roligt:D

Svar: <3
Baakochmaat

#10 - - Siri |Diabitfit|:

Ser så härligt ut =)

Svar: <3
Baakochmaat

#11 - - ✫Fru Eriksson:

Fantastiskt underbart ♡ ...
All lycka till Sanna!

/Kram
Pst...Fortf trassel med mina kommentarer,så tyvärr var det din som försvann i cyber'n denna ggr :(

Svar: <3 <3
Baakochmaat

#12 - - Maria G:

Så mysigt det ser ut och vilket fantastiskt jobb ni lagt ner.

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#13 - - Linnéa:

Nemen, åå vad fint och mysigt!

Svar: <3
Baakochmaat

#14 - - Elin:

Vad roligt :D

Svar: <3
Baakochmaat