Yoghurtmix med smak av hallon !

Hej på er ! Idag har jag varit uppe sedan 05.00 ( !! ) och just nu är jag med mina danselever och har rep inför uppvisningen idag. Det blir en lång dag som är slut ca 18.00 och sedan ska jag och några av mina elever äta pizza ! :) Som ni säkert förstår är detta inlägget tidsinställt, då jag springer runt som en tok nu och fixar allt inför eftermiddag.
 
Denna morgon tänkte jag bjuda på en enkel och god frukost, yoghurtmix med smak av hallon. Perfekt när man vill hålla sig mätt länge.
 
 
 
 
Du behöver:
 
* 2 dl turkisk yoghurt
* Ca 0,5 dl  frysta hallon ( även saften från hallonen )
* 1 dl havregryn
 
Gör så här:
 
1. Värm hallonen så de blir varma.
 
2. Blanda ner havregrynen i yoghurten och rör sedan ner hallonen. Toppa med havregryn.
 
Enkelt, gott och mättande. :)
 
 
 
#1 - - Klara Andersson:

gott det ser ut

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#2 - - Beatrice Johansson:

Det ser riktigt gott ut:)
sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#3 - - Emma:

Åh vad gott! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#4 - - Lina:

Det ser ju jättegott ut, älskar turkisk och grekisk yoghurt, de är så krämiga och goda, smakar nästan som dessert med lite bär till =)

www.diningandcooking.blogg.se

Svar: Tack fina du <3 Ja det är verkligen sååå gott ! :)
Baakochmaat

#5 - - Elin:

Hoppas att du haft en bra dag :D

Mums, måste prova!!

#6 - - Elin:

Hoppas att du haft en bra dag :D

Mums, måste prova!!

Svar: Tack fina du <3 Hoppas även du hade en bra dag igår :)
Baakochmaat

#7 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Mums! Så himla gott.

Svar: <3
Baakochmaat

#8 - - Koehler - Skönhetsblogg:

ser smarrigt ut!

Vad roligt, välkommen!

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#9 - - Helen:

Mmm gott!! Hoppas din helg varit bra ♡

Svar: <3 Den har varit super, hoppas även du haft en bra helg :) <3
Baakochmaat

#10 - - Pauline:

å mums!

Svar: <3
Baakochmaat

#11 - - annelie:

låter gott

Svar: Ja verkligen en perfekt frukost <3
Baakochmaat

#12 - - Jensvollen:

HÄRLIGT TIPS :D
HOPPAS DANSUPPVISNINGEN GICK BRA!
KRAMAR!

Svar: Roligt att du tycker det ! :) Ja den gick såå bra, är otroligt stolt över mina elever <3 <3 Kramar
Baakochmaat

#13 - - Mia Forsberg:

Ja den chokladsåsen var hur god som helst! Jag hade den igår till mina bananpannkakor tillsammans med nötchokladkvarg och frukter, mums säger jag bara! :D Kommer nog ta slut rätt snabbt ;)

Mums vad gott det ser ut! Jag äter yoghurt och musli varje morgon med lite russin och kanel :) Ibland har jag i frukt också men sällan jag har hallon.

Låter som att du hade fullt upp igår, hoppas dansuppvisningen gick bra! Å vad gott med pizza :D

Svar: Ja det är ju en sådan perfekt frukost :) Ja den gick så bra, är så stolt över dem <3 <3 Kramar
Baakochmaat

#14 - - Anita:

Gott :)

Svar: <3
Baakochmaat