Proteinpannkakor

Om man som jag är iväg och tränar hela kvällar behövs det fylla på med mat som får mig mätt länge, men inte lägger sig som en klump i magen. Då är dessa proteinpannkakor från Fitnessgurun perfekta. För att få de mer mattiga så blandar jag en skopa med 1 dl mjölk och ett ägg. Servera med goda tillbehör och du har en perfekt frukost eller mellanmål som håller dig mätt länge !
 
 
 
 
#1 - - Liborius:

MUMS!

Svar: <3
Baakochmaat

#2 - - Kattis:

Proteinpannkakor är ju så himla gott!!!:D

Svar: Visst är det ? :)
Baakochmaat

#3 - - MATILDA ROSQVIST:

ser mums ut :D

Svar: Det var riktigt gott :)
Baakochmaat

#4 - - Siri |Diabitfit|:

Ser gott ut! Är det en pannkaksmix man blandar med? Vad innehåller den? =)

Svar: Jag köper min på Fitnessgurun OnePancake :) Sedan blabdar jag i ett ägg och mjölk just för att det inte ska smaka för pulveraktigt :)
Baakochmaat

#5 - - Suss - Hemma på Sjuan:

Perfekt lunch det där, måste kolla efter receptet. Kram Suss

Svar: Men ellerhur ? Och det perfekta med just dom här är att man köper färdig blandning på Fitnessgurun och sedan tillsätter jag bara ägg och mjölk. Annars är banan och havrepannkakor toppen med :)
Baakochmaat

#6 - - MALIN:

Så gott! Är det jordnötssmör ovanpå eller ser jag fel?

Svar: Tack fina du <3 Det är faktiskt en kolasås som jag köpt på gymgrossisten :)
Baakochmaat

#7 - - Elin:

Gott! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#8 - - NICOLE:

Riktigt bra mellis =)

Svar: Ellerhur ? Verkligen perfekt ! :)
Baakochmaat

#9 - - Caroline:

Ser gott ut, jag gillar egentligen pannkakor men avstår oftast pga av tomma kalorier. Men dessa kanske man ska prova.

Svar: Ja dessa är verkligen supergoda och till skillnad från vanliga pannkakor så håller man sig mätt länge :) Kram
Baakochmaat

#10 - - starsinlife.blogg.se:

Gott!!!

Svar: <3
Baakochmaat