Mörkt lantbröds bullar

För ett tag sedan slängde jag ihop ett mörkt lantbröd som blev sådär perfekt. När mannen här hemma sa att han var sugen på bullar så slängde jag ihop samma recept fast istället för att göra limpor blev det bullar. Lika gott som brödet kan jag lova att det blev ! :)
 
 
 
 
 
Är ni sugna på dessa goda bullar hittar ni receptet HÄR !
 
 
Perfekta att äta till fukost, fikat eller ha till en god soppa. Kan verkligen rekommendera att ha dem till den goda morotssoppan som jag la upp förra veckan !
 
 
 
 
#1 - - Ida Lindborg ♡:

Mums vad gott! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#2 - - Julia Wisniewska:

Men gud vad gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#3 - - milina.blogg.se:

Åh vad gott :)

Svar: <3
Baakochmaat

#4 - - Caroline Blomberg:

Gud så gott, det måste jag testa omgående!

Svar: Åh vad roligt att du gillade receptet :)
Baakochmaat

#5 - - MALIN:

Gott med hemmagjorda bullar :)

Svar: Visst är det ? :)
Baakochmaat

#6 - - Cajsa Lindahl:

alltså jag blir sååå inspirerad av mat idag! sluta frästas! ^^ hehe..xD

Svar: Åh <3 <3 Precis så som det ska vara ;)
Baakochmaat

#7 - - SaraNavjord.se:

Åh vad goda de ser ut! :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#8 - - Petra Wikman:

Åh vad gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#9 - - Lisa:

Ser gott ut!

Svar: <3
Baakochmaat

#10 - - || henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||:

Det ser helt ljuvligt ut! :)

Svar: Tack så mycket :)
Baakochmaat

#11 - - Elin:

Muuums :D

Svar: <3
Baakochmaat

#12 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Mumsigt! Nybakt bröd är det bästa som finns.

Svar: Tack fina du <3 Jag visst är det ? :)
Baakochmaat

#13 - - Jasmine:

Åh vad gott, jag ska faktiskt testa och baka dessa imorgon! :)

Svar: Åh vad roligt, hoppas du tyckte de blev lika goda som jag gjorde :)
Baakochmaat

#14 - - NICOLE:

Dessa måste jag verkligen testa på :) Ska baka massor och frysa in när vi flyttar sen har jag tänkt :)

Svar: Ja det tycker jag du ska göra :) Det är perfekt, bara att ta fram när man blir lite hungrig :)
Baakochmaat

#15 - - Mia Forsberg:

åh så goda de ser ut! :) Älskar färskt bröd/frallor med ost och gurka på, yummie!

Ja det blir nog en superbra semester, bara 2 månader kvar till allt roligt :D Bor du i närheten av din släkt eller har du också långt till dem?

Tack detsamma, hoppas du haft en bra måndag! <3

Svar: Tack fina du <3 Ja det är ju sååå gott :) Jag har turen att bo nära min familj. Mamma och pappa bor 15 minuter ifrån och min bror och hans familj bor bara 5 minuter bort :) Hoppas du får en underbar helg :) Kram
Baakochmaat

#16 - - Skogsraah ☾:

Åh! Ser jättegoda ut :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#17 - - Stina:

sv; jo jag håller med dig!
Det där såg ju inte heller helt fel ut ;)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#18 - - VERONICA - fashion blog:

Ser ju sååå så gott ut!! :) Mums! Tack för tipset :) Kramar!

Svar: Åh tack fina du <3 Vad roligt att du gillade det :) Kram
Baakochmaat

#19 - - Elin:

Mm gott :D

Svar: <3
Baakochmaat

#20 - - Lina:

Åh vad det ser gott ut, det finns ju få saker som är lika gott som nybakat bröd. Tycker att det är trevligt med portionsbröd, alltid bra när man får ett litet bröd helt för sig själv ;-) Har planer på att köpa en minibrödform som blir små limpor som är ca 6-7 cm långa och 2 cm breda.

www.diningandcooking.blogg.se

Svar: Tack fina du <3 Ja men ellerhur ? Kan nog vara det bästa som finns :) Ja men det låter ju verkligen perfekt :)
Baakochmaat

#21 - - annelie:

yummi

Svar: <3
Baakochmaat

#22 - - Klara Andersson:

gott med bröd

Svar: <3
Baakochmaat

#23 - - Kattis:

Soppa och en god ostmacka är super på en regnig kall dag!:)

Svar: Ellerhur, verkligen perfekt :)
Baakochmaat

#24 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Mums vad gott! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#25 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Ser riktigt gott ut. :)

#26 - - caroline:

Älskar bröd, såg jättegott ut! :D

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#27 - - Boel:

Gud vad gott :D


Svar: <3
Baakochmaat

#28 - - Anita:

Gud så gott :D

Svar: <3
Baakochmaat

#29 - - MATILDA ROSQVIST:

perfekta frukostbullar :)

Svar: <3
Baakochmaat

#30 - - Siri |Diabitfit|:

Åh så gott :D

Svar: <3
Baakochmaat

#31 - - Hanna Rosell:

Nämen vilken bra blogg!! Hittade ju massa godsaker här :D

Svar: Åh tack fina du <3 Vad glad jag blir att du har hittat hit :) Kram
Baakochmaat

#32 - - Emma :

Blev sugen att testa! :D

Svar: Tycker jag absolut att du ska göra :)
Baakochmaat

#33 - - Pernilla:

Perfekt att bli påmind om brödbak nu när det snart är lediga dagar.
/P

Svar: Åh vad roligt att du tyckte det :)
Baakochmaat