Helgmeny

Nu när bloggen fyller 1 år på söndag så tänkte jag att det är dags att börja med något nytt här i bloggen och det är att ge er en helgmeny varje torsdag ! Har samlat på mig en del recept som jag gjort och känner att det är dags att ge er lite tips på vad ni kan äta på helgerna. Hoppas ni kommer gilla detta och få inspiration till helgens alla måltider ! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helgens efterrätt: Ahlgrens pannacotta
 
 
 
 
Helgens godsak: Amerikanska cookies
 
 
 
 
Glöm inte att följa mig på Instagram baakochmaat
#1 - - Johanna Marie:

Åh smart & ser väldigt mumsigt ut! Du har ändrat designen på bloggen lite va? :)

Svar: Tack fina du <3 Ja precis, gjorde det i veckan :)
Baakochmaat

#2 - - Elin:

Åh vad kul med lite "nya" inlägg! :) Ser jättesmarrigt ut :)

Grattis för ett år (på söndag) :D

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#3 - - Lisa:

Trevlig ide med dessa nya inlägg!

#4 - - Mizca:

Ostburgaren såg himla god ut :)

Svar: Jag tror det är roligare för barn att bo i hus faktiskt, även om man kan trivas bra i lägenhet också!

#5 - - Siri |Diabitfit|:

Ser så gott ut :)

#6 - - Thea:

Såå gott!!

#7 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Ser otroligt gott ut. :)

#8 - - Ida Lindborg ♡:

ååh nu blir man hungrig! så gott! ♡

Sv: Tack så mycket :D

#9 - - Klara Andersson:

gott allt ser ut!

#10 - - Mia Forsberg:

Ja det var en bra kokbok med många bra recept :) Ska absolut posta några recept har jag tänkt.

Mums så gott allt ser ut! Blev riktigt sugen på paj nu när jag såg spenatpajen! Jag brukar göra tacopaj ibland men nu är det typ.. 1½ år sen ;o

Svar: Toppen ! :) Ja det är ju bara så gott med paj och tacopaj är ju bara så gott ! :)
Baakochmaat

#11 - - Alice:

Nooomnoom så mycket gott!

#12 - - MALIN:

Smart med vecko-meny på bloggen! Imorgon tänkte jag laga sparrissoppa till förrätt och pasta med gorgonzola- och lövbiff till varmrätt :)

Svar: Roligt att du tycker det :) Åh så gott det låter :)
Baakochmaat

#13 - - ✫ Fru Eriksson:

Gottit & Grattis till bloggen 1 år :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#14 - - ida foto. ♛:

åhh myycket gott! :'D

#15 - - Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Superbra, är så himla idélös vad det gäller mat alltså så sina tips är väl uppskattade.

Svar: Åh vad roligt att du tycker det :)
Baakochmaat

#16 - - Netti:

Då säger jag grattis i förskott till din härliga blogg och vad gott allt ser ut :-).

Svar: Tack så mycket fina du <3
Baakochmaat

#17 - - anette:

Helg inspiration gillas. Kram Anette

Svar: Åh så roligt :) Kram
Baakochmaat

#18 - - marina:

sv. Tack så mycket du! :) Är förmodligen för självkritisk.
Låter himla gott med ostburgare och pannacotta är heller aldrig fel!

#19 - - Helen:

Åhh... vilken smart ide:) toppen!! då får jag kika in o få lite tips;)

Svar: Åh vad roligt att du gillade idén :)
Baakochmaat

#20 - - Erika:

Jättebra inlägg :)
Den efterrätten är så god!

Svar: Åh vad roligt att du tycker det :) Ja men visst är den ? :)
Baakochmaat

#21 - - Rebecca Lysholm:

Var gärna med i min tävling på min blogg! :-) Du kan vinna att bli länkad och jag ligger på topplista på nouw så skulle vara kul att ha folk som vill vara med! :-)

#22 - - Anita:

Ååh, underbara recept :D

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#23 - - Therese Bjärstig:

Men så bra! TACK nu behöver man inte stå där och fundera, utan bara kika in här å få menyn! :-) Trevlig helg!

Svar: Åh vad roligt att du gillade det :) Kram
Baakochmaat

#24 - - Pauline:

bra inlägg! så mumsigt :)

Svar: Så roligt att du gillade det :)
Baakochmaat

#25 - - Kajsa-Stina:

Åh mums vad gott allt ser ut! Har verkligen haft noll inspiration till matlagning nu på senaste och bara kört på samma samma liksom men nu har jag fått många nya idéer som jag kan testa mig av här framöver! Jag tycker att allt låter helt fantastiskt gott och särskilt den Marockanska lammgrytan! Åt mycket lamm när jag var i Kroatien och har inte ätit det sedan dess vilket jag verkligen saknar <3

Svar: Ja ibland behöver man lite inspo :) Ja då är denna grytan något för dig, verkligen supergod :) Kram
Baakochmaat

#26 - - Mamma Malin:

Åh vilket härligt inlägg med massa tips! Den där pajen lät ruskigt god så det receptet sparar jag nog till en annan helg :D

SV: Jodå, vi kom iväg till öppna förskolan och det var jättemysigt. Charlie var visserligen inte vaken men alltid kul att träffa och prata med andra mammor.

Svar: Roligt att du tycker det :) Ja den pajen är helt magisk ! Ja verkligen roligt att få träffa lite folk :)
Baakochmaat

#27 - - Jessica Högberg:

Jag väljer burgaren=))

Svar: Ja den är riktigt god :) Och perfekt att bara äta den om man äter lchf :)
Baakochmaat

#28 - - Anna Hansson:

Åh, allt såg gott ut!

#29 - - Emma:

Allt ser så otroligt gott ut :D

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#30 - - Teaafugglas:

Men gud så gott! :).

Svar: Åh så roligt att du gillade menyn :)
Baakochmaat