Helgmeny

Så var helgmenyn tillbaka efter en veckas avbrott då midsommar kom i vägen. Denna helg ska ni få en korvrätt med lite twist, goda vegetariska burgare och en fantastisk fiskrätt. Helgens godsaker går inte ens beskriva hur goda dem är, ni måste helt enkelt smaka dem själva för att förstå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helgens efterrätt: After Eight tårta
 
 
25 kommentarer publicerat i Helgmeny
Taggar: Helg, Helgmeny, Helgmys, Matinspo, Maträtter
#1 - - Linnea - fotoblogg:

Ser jättegott ut!! :)

sv: Eller hur! :D Tack så mycket!

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#2 - - Erika:

Mums, ugnsstekt falukorv åt vi igår :)

sv. Så kul att du gillar det, tack ^^

Svar: Det är ju bara för gott ! :)
Baakochmaat

#3 - - N:

Åh gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#4 - - S A N N A:

Halloumiburgare vill jag testa:D

Svar: Tycker jag verkligen du ska göra :)
Baakochmaat

#5 - - Johanna Svensson:

Åh allt ser så gott ut, som alltid! :D

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#6 - - diningandcooking:

After eight-tårtan ser jättegod ut, fick en ask i present av barnen på förskolan där jag jobbar så jag kanske ska använda några till en sån tårta =)

Svar: Ja den är så otroligt god, tycker verkligen du ska prova att göra den :)
Baakochmaat

#7 - - Alice:

Vaniljmuffins med chokladganache och diam kolasås måste jag verkligen testa någon gång!!!!

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra, så otroligt gott :)
Baakochmaat

#8 - - Prietha:

Men muuums!

Svar: <3
Baakochmaat

#9 - - Alice:

Så bra med ett vegetariskt alternativ, och tårtan ser ju himmelsk ut! :D

Svar: Ja men ellerhur ? :) Ja den tårtan var riktigt god :)
Baakochmaat

#10 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

åååh ugnsstektkorv såååå gott :D måste äta det snart nu när jag läste om det haha

Svar: Ja det är bara för gott :)
Baakochmaat

#11 - - angelicasvarld.blogg.se:

Jag som älskar Haloumi måste ju prova den där burgaren!

Svar: Det tycker jag verkligen att du ska göra, du kommer inte bli besviken :)
Baakochmaat

#12 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och snart doula ★:

Härliga maträtter :) . Det är så roligt med god mat :).

Svar: Tack fina du <3 Ja men visst är det ? :)
Baakochmaat

#13 - - Elin:

Men så gott allt ser ut att vara :D önskar dig en jättefin helg! :)

Sv; Åh blir tårögd!! Tack så jättemycket, jag hoppas verkligen det men med er vid min sida så kommer jag säkert klara detta!<3

Varma kramar till fina dig!<3

Svar: Tack fina du <3 Det kommer du att göra :) Kram
Baakochmaat

#14 - - Olivia:

Men guuu va gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#15 - - starsinlife.blogg.se:

Åhh gud vad smarrigt!! After eight tårtan alltså och muffinsen... Mmm mums!!

Svar: <3 Ja den var riktigt riktigt god och mäktig :P haha
Baakochmaat

#16 - - Siliiins.blogg.se:

Åh, älskar halloumi !

Svar: Ja det är bara för gott :)
Baakochmaat

#17 - - Pernilla:

Den där burgaren låter spännande. Måste testas!
/P

Svar: Ja den är riktigt god ! Tycker absolut att du ska testa en :)
Baakochmaat

#18 - - Sara Ekman:

Smaskens :)

Svar: <3
Baakochmaat

#19 - - ✫ Fru Eriksson:

Ugnstekt Falukorv med Äpple lät lite intressant ♡ ...
Trevlig Helg!

Svar: Ja det var riktigt gott :) Hoppas du haft en underbar helg :)
Baakochmaat

#20 - - Mamma Malin:

Åh halloumiburgaren får vi nog testa!

Svar: Tycker jag verkligen att ni ska göra, så otroligt gott :)
Baakochmaat

#21 - - Nicki:

Tack för tipsen Sara..
Jag älskar både ugnstekt Falukorv och Hamburgare och jag blir jättepoppis här hemma om jag gör det.. :-)
ha en jättefin helg Kram Nicki

Svar: Åh vad bra att du tyckte om tipsen :) <3 Kramar
Baakochmaat

#22 - - Christina:

Tack för tipsen! Hallomiburgare verkar ju jättegott, det ska jag laga till någon dag :)

Ha det fint!

Svar: Vad roligt att du gillade det, och hallomiburgare är verkligen sååå gott :)
Baakochmaat

#23 - - Siri |Diabitfit|:

Haloumibrugare bara måste jag testa någon gång :D

Svar: Tycker jag verkligen du ska göra :)
Baakochmaat

#24 - - Mia Forsberg:

Ja du får testa min variant av chorizogratängen, den var supergod! :)

Åh så mums er helgmeny låter! När du lägger upp helgmenyerna, är det vad ni ska äta till helgen eller är det bara lite tips vad vi läsare kan äta? :) Kul att veta tänkte jag, hihi. Här blev det igår chorizo med sallad och tzatsiki, idag blir det lax med dilltäcke och färsk potatis och imorgon ska vi göra hemgjord pytt i panna :)

Vilka härliga bilder fårn midsommar föresten i inlägget ovanför :)

Svar: Ja det ska jag absolut göra :) Det är mer tips till er läsare, ibland äter vi dock någon av de rätterna :) Åh det låter riktigt gott speciellt laxrätten :) Tack fina du <3 Kramar
Baakochmaat

#25 - - Amanda:

Gud vad mycket gott! Älskar halloumi! :D

Svar: Tack fina du <3 Ja visst är det gott ? :)
Baakochmaat