Mitt kokos hjärta

Denna veckan bjuder givetvis på en länkning och idag är det dags för den helt underbara tjejen Minna som bjuder på väldigt goda mumsbitar och även vackra bilder att se på. Jag pratar givetvis om bloggen Mitt kokos hjärta ! Älskar att hon har så många nyttiga rätter / godsaker som verkligen läskar en i gommen.
 
Så här skriver Minna själv om sin blogg:
 
Det som kommer bli huvudfokuset på min blogg är den passion jag känner för hälsan: både i form av matlagning, träning och psykiskt. Sedan kan jag ju nämna att kokos är något otroligt gott (om ni undrar över mitt bloggnamn). 
Mitt mål med bloggen är att ha en bas för mina recept, inspirera andra och sprida en sund hälsoglädje.
 
In och kika på hennes blogg mittkokoshjarta.spotlife.se, tror ni kommer bli lika fast som jag ! :)
 
 
( Bild lånad från mittkokoshjarta.spotlife.se )
#1 - - starsinlife.blogg.se:

Bra tips:)

Svar: <3
Baakochmaat

#2 - - Maria G:

Tack för tipset, då ska jag kika 👍

Svar: <3
Baakochmaat

#3 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Kunde inte kommentera de senaste inlägget. Men allt ser riktigt gott ut :D

Svar: Tack för du märkte det <3 Kram
Baakochmaat

#4 - - Jensvollen:

Super bra tips som alltid :D Ser sjukt gott ut!
Kramar!

Svar: Roligt att du gillade tipset fina du <3
Baakochmaat

#5 - - Minna:

Ååå! Vilka fina ord!
Tack så jätte mycket <3

Svar: Det är du så värd fina du <3 Kramar
Baakochmaat