Helgmeny

 
Nu vankas det helg igen och min helgmeny är tillbaka... Jag tänkte bjuda er på en kötträtt, lättlagad fisk och vegetariskt. En härlig blandning helt enkelt. Till helgens godsaker blir det kladdkaka och cheesecake i ett och en chokladig mumsbit.
 
Hoppas ni hittar något som faller er i smaken.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helgens efterrätt: Kladdkakscheesecake
 
 
 
Helgens godsak: Radiokaka
 
 
 
 
 
 
#1 - - LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams:

Allt ser himla gott ut! :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#2 - - matilda:

GE MIG!! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#3 - - Emma Grann Fotografi:

MUMS!!

Svar: <3
Baakochmaat

#4 - - Liene Svärd:

sv: Kul du tyckte det :D

Åh älskar chili con carne!

Svar: Ja med, sååå gott :)
Baakochmaat

#5 - - Mamma Malin:

Har tyvärr aldrig lärt mig att tycka om chili con carne men pestolasagnen verkade ju riktigt mumsig!

Svar: Ja pestolasagnen är riktigt god :)
Baakochmaat

#6 - - Madelene:

Åh, så mycket gott, nu lev jag hungrig ! ;D

sv: Hehe ja ! Det finns för många goda pizzor ;)

Svar: <3
Baakochmaat

#7 - - Sarah:

Chili con carne e gott :)

Svar: Visst är det ? :)
Baakochmaat

#8 - - JoJo:

pestolasagne låter ju sjukt gott! det måste jag prova göra nån gång! :D

sv; ja visst är texten fin? kände att jag bara var tvungen att dela med mig av den till er fina läsare! :)

Svar: Det tycker jag att du ska göra , sååå god :)
Baakochmaat

#9 - - Jasmine:

Åh, så mycket gott!

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Svar: <3
Baakochmaat

#10 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Ja åt chili con carne idag, så gott är de :)

Svar: Ja det är ju bara för gott :)
Baakochmaat

#11 - - Boel:

Jisses vad mycket gott :'D

Svar: <3
Baakochmaat

#12 - - S A N N A♥:

Men åh vad gott! Kladdkakan ser delli ut

Svar: Ja den är riktigt god :)
Baakochmaat

#13 - - Annette:

Härlig blogg du driver :) :)
Kika gärna in hos mig

-------------> http://nouw.com/Nettan

Svar: Men vad roligt att du tycker det <3 Kram
Baakochmaat

#14 - - ISA:

Pestolasagne lät ju sjukt gott! Och kakorna dårååå <33

Svar: Ja pestolasagnen är en favorit :) Och kakor är alltid gott :) <3
Baakochmaat

#15 - - Elin:

Massa gottigt!

Svar: <3
Baakochmaat