Glasstips

Det bästa som finns på sommaren är att svalka av sig med en god glass. Jag älskar att göra glass då det går så snabbt. Smaken ska vi inte ens tala om, så mycket godare än de färdigköpta boxarna som finns i butiken. Jag älskar att testa olika glassrecept och inte köra på ett och samma, så här får ni en drös med olika recept. Från och med nästa vecka kommer det börja poppa upp en del glassrecept som jag gjort i veckan...Så håll utkik ! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Emma Grann Fotografi:

Men vad sugen jag blev nu... hhaha

Svar: <3
Baakochmaat

#2 - - Johanna Svensson:

Kul med lite tips :)

Svar: Vad roligt att du tycker det :)
Baakochmaat

#3 - - Prietha:

Har världens dille på att göra glass av frysta bananer och andra bär, sååå gott!

Svar: Ja det är bara såå gott :) Älskar bananglass :)
Baakochmaat

#4 - - Minna:

glass glass glass! Love it, speciellt med frysta bananer som nämns här ovan :D

Svar: Ellerhur, finns det något bättre ? :) Ja bananglass är muma :)
Baakochmaat

#5 - - Emmelie:

Hemgjord glass är det bästa :-D Kaffeglass är min favvo!

Svar: Visst är det ? :) Åh inte testat det ännu, måste göra det asap.:)
Baakochmaat

#6 - - Emma Engström:

Mumsigt! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#7 - - Lisa:

Dina glassar är så goda😀

Svar: Tack fina mamma <3
Baakochmaat

#8 - - Christina:

Glass är så himla gott! De här recepten måste jag testa :) Tack!

Kram Christina




Svar: Men ellerhur ? :) Kul att du gillade recepten :)
Baakochmaat

#9 - - Anita:

Omnom :D

Svar: <3
Baakochmaat

#10 - - starsinlife.blogg.se:

Mmm såå gott! Många goda tips:)

Svar: Roligt att du gillade tipsen :)
Baakochmaat

#11 - - Elin:

Mmm, MASSA glass!!!! :D Älskade detta inlägget ;))

Svar: Åh härligt att du gillade det :)
Baakochmaat