Alla hjärtans dag cupcakes

Hej på er ! 
 
Idag är kärlekens dag här och om ni inte har orkat att göra min tårta som jag la upp igår behöver ni inte oroa er ! För idag tänkte jag bjuda på ett väldigt enkelt cupcake recept. En underbart god kladdkakemuffins med en god topping uppepå. Jag kan inte ta åt mig äran för recepten då dessa är Leilas helt ljuvliga muffins. Och toppingen är cupcakes topping som jag har blandat med röd gel färg så att det blev en sådan härlig rosa färg. Helt enkelt ett snabbt recept som går att slänga ihop på mindre än en timme.
 
Jag dekorerade med fina rosa hjärtan, finns ju inget som passar bättre än hjärtan en dag som denna.
 
 
Receptet på muffinsen hittar ni HÄR !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glöm inte följa mig på Instagram baakochmaat
 
 
 
#1 - - Emma:

Så fina :)

#2 - - Helen:

Såå fina!! jag gjorde oxå cupcakes till fikat men ikväll blir det annan efteräät:)ha en mysig allahjärtans dag:)

Svar: Tack fina du <3 Hoppas ni hade en underbar alla hjärtans dag :)
Baakochmaat

#3 - - Elin karlsson:

Så söta!! :)

#4 - - Lisa:

Så fina och så goda!

#5 - - Nathalie Tegelstam:

Men åh vilka söta! :) kram

#6 - - Annster:

Så söta, ser gott ut :)

#7 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så fina de blev! :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#8 - - Erica:

Åh, vad söta de är! Säker goda med! :)

Svar: Tack fina du <3 De var supergoda :)
Baakochmaat

#9 - - G I N A ~:

gott! :)

#10 - - Sara:

Gott!! :D

#11 - - Linnea Kinis:

vad söta :)

#12 - - malin:

men gud så söta! :)

#13 - - Elin:

De såg ljuvliga ut! :)
Hoppas att du haft en fin helg!

Svar: Tack fina du <3 Hoppas även du fick en underbar helg :)
Baakochmaat

#14 - - c:

these look too cute to eat! how nice<3

Svar: Thank you dear <3
Baakochmaat

#15 - - Therese Bjärstig:

Så sockersöta! Önskar dig en fin vecka!

Svar: Tack fina du <3 Detsamma till dig :)
Baakochmaat