Underbar ljuslykta

Idag skippar vi all mat och bakinlägg och fokuserar endast på denna underbara lykta. Jag menar titta bara hur fin den är !! Jag hittade den på Fynda i Falkenberg för endast 189 riksdaler, ett riktigt kap. Den passar perfekt på vår altan med all lantlig inredning. Jag kan verkligen sitta och titta på den hur länge som helst, så fin tycker jag den är !
 
Men nu över till något annat, idag är det finsittningen som avslutning på vår 10 dagar långa nollning. Dessa dagar har varit något utav de bästa jag gjort i hela mitt liv, den gemenskapen vi har bildat och alla dessa nya vänner jag funnit, kunde verkligen inte bli bättre och ser nu fram emot en lång kväll och natt ute på Tylösand och Leffes, finsittningen kommer bli grym ! Och på måndag börjar skolan vilket jag också ser fram emot. :)
 
Hoppas ni får en underbar kväll och helg ! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Åååå vad fin! :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#2 - - matilda:

vad annorlunda och fin :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#3 - - Therese Bjärstig:

Verkligen annorlunda och läcker!!!

Svar: Ellerhur ? Älskar verkligen den :)
Baakochmaat

#4 - - Elin:

Åh blev helt kär i lyktan :D så fin!

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#5 - - sandra:

nice!

Svar: <3
Baakochmaat

#6 - - Maria G:

Sååå fin!

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat