Sallad i mängder

Fullkomligt älskar sallader i alla dess former och just nu äter jag väldigt ofta tonfisksallad då det går så snabbt att slänga ihop. Jag har verkligen fått dille på att ha ananas i alla sallader nu, det är ju så otroligt gott. Även fetaost åker ner i de festa sallader här hemma.
 
Vilken är er favoritsallad och vad kan ni inte vara utan i er sallad ?
 
 
Glöm inte att följa mig på Instagram baakochmaat
 
#1 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Sallad är fantastiskt gott! Skulle kunna rabbla upp hur mycket som helst jag vill ha i, haha! Men någon form av sås vill jag alltid ha. Gör den oftast på kvarg :)

Sv: Tack så jättemycket! Kram

Svar: Ja det är bara för gott :) Ja sås på kvarg är gott :)
Baakochmaat

#2 - - Bellah:

Så spännande!

Svar: <3
Baakochmaat

#3 - - Mamma Malin:

Jag älskar sallader men jag gör alldeles för sällan :/ Favoriten är en krämig pastasallad med pesto och halloumi.

Svar: Åh det låter riktigt gott :)
Baakochmaat

#4 - - Netti:

Jag älskar tonfisk eller kycklingsallad! :-D

Svar: Ja det är bara för gott :)
Baakochmaat

#5 - - S A N N A♥:

Åh vad gott!!!

Svar: <3
Baakochmaat

#6 - - Emma Engström:

Älskar också sallad! ::D

Svar: <3
Baakochmaat

#7 - - Elin:

Gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#8 - - Mia Forsberg:

ja så himla tråkigt att det inte blir av med Nickelback! :( Men får vara glad att jag har sett dem live 1 gång iaf :) Istället för stockholm den helgen ska jag och mamma åka till gbg och shoppa bestämde vi då när vi fick veta att Nickelback är inställt.

Svar: Ja men verkligen, man får vara glad för det :)
Baakochmaat

#9 - - Skogsraah ☾:

Äter tråkigt lite sallad för att vara vegetarian!

Svar: Men det som är så gott :)
Baakochmaat

#10 - - Anita:

Såå gott med sallad! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#11 - - N:

Åh vad gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#12 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Jag älskar kycklingsallad och det kan jag äta hur mycket som helst :)

Svar: Åh det är bara för gott :)
Baakochmaat

#13 - - Boel:

Mums vad gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#14 - - Cindy Hong:

Looks so healthy - very organic and lovely :)

Svar: Thanks dear <3
Baakochmaat

#15 - - Vanessa andersson:

muuums D:

Svar: <3
Baakochmaat

#16 - - Sara Ekman:

Älskar tonfisk och fetaost! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#17 - - Angelica Bengtsson:

ceasarsallad är min all time favorite som funkar i alla lägen ungefär haha :)

Svar: Ja det är otroligt gott :)
Baakochmaat

#18 - - Mizca:

Jag vill gärna ha ost i min sallad :) Då gärna med kyckling!

Svar: Nej, det är inte roligt när man är ledsen.. men idag har det vart bra igen.. Konstigt att det kan vända så snabbt, men bra ändå!

Svar: Ja det är riktigt gott :)
Baakochmaat

#19 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Majs och ananas är två måsten i min sallad :) Det ser supergott ut :)

Svar: <3
Baakochmaat

#20 - - Emmelie:

Å tonfisk sallad är min favvo eller grekisk :-)

Svar: Ja det är ju bara för gott :)
Baakochmaat

#21 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Sallad är svin gott! :D

Svar: <3
Baakochmaat