Helgmeny

 
 
Torsdag och min helgmeny är tilllbaka, ruskigt vad fort veckorna går. Jag tänker varje gång när jag skriver helgmeny oj nu har det gått en hel vecka igen och så rullar det på..
 
Men men att tiden går fort kan vi inte göra något åt, vi får helt enkelt ta vara på tiden och njuta varje dag.
 
Åter till maten och min meny, denna veckan får ni en underbart god skinksås, kycklingsandwichen från himlen och en god vegetarisk lasagne.
Till efterrätt blir det en kladdkaka fylld med choklad och småkakor när det är som bäst.
 
Hoppas att någon av dessa rätter ska bli just eran favorit <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helgens efterrätt: Dumlekladdkaka
 
 
 
 
 
 
Glöm inte att följa mig på Instagram baakochmaat
 
 
 
 
13 kommentarer publicerat i Helgmeny
Taggar: Helg, Helgmat, Helgmeny, Helgmys, Mat, Matinspo, Maträtter
#1 - - http://celandine.blogg.se:

Men ååh, så mkt gott! Sjukt hungrig! :D

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#2 - - Marie:

Jag ska testa att göra dumlekakan! Den såg jätte god ut! :)

Svar: Tycker jag du gör helt rätt i :)
Baakochmaat

#3 - - Julia:

ser så gott ut som vanligt :) och ja veckorna går så sjukt fort haha!

Svar: Tack fina du <3 Ja verkligen :)
Baakochmaat

#4 - - Emma Engström:

Dumlekakan ser så god ut :D

#5 - - Maria G:

Pasta med fetaost och skinksåsen blev en stor favvo hos oss, sååå gott! Ha en härlig helg!

Svar: Ja det är verkligen så roligt att höra :) Hoppas du haft en underbar helg :)
Baakochmaat

#6 - - Cindy Hong:

The vegetarian lasagna is so amazing- wow!😃

#7 - - Cindy Hong:

The vegetarian lasagna is so amazing- wow!😃

#8 - - Cindy Hong:

The vegetarian lasagna is so amazing- wow!😃

Svar: Thanks dear <3
Baakochmaat

#9 - - starsinlife.blogg.se:

Du lekladdkalan ser ruggigt God ut! !

Svar: Den är så otroligt god :)
Baakochmaat

#10 - - anniepiie:

Oj så mycket gott på en och samma gång!! :D

Svar: <3
Baakochmaat

#11 - - Elin:

Hoppas att du haft en bra helg :)
Gud så go helgmeny!!!!

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#12 - - Jasmine:

Vilken festlig helgmeny! :)
Kram

Svar: <3 Kram
Baakochmaat

#13 - - Jasmine:

Svar: Tack för kommentaren.
Kram