Helgmeny

Då vart det torsdag igen och dags för ännu en härlig helgmeny. Så ni som känner er stressade denna helg och inte alls vet vad ni ska äta kan kopiera denna menyn rakt av. :)
 
I menyn bjuds det på en härlig kycklingrätt med jordnötter, underbart god pizza och en helt förträfflig vegetarisk rätt.
På sötsaksfronten är det den bästa cheesecaken jag någonsin gjort och och otroligt goda kakor med smak av nougat. Verkligen en perfekt meny för en härlig helg ! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helgens efterrätt: Dumlecheesecake 
 
 
 
Helgens godsak: Nougatrutor
 
 
 
 
 
15 kommentarer publicerat i Helgmeny
Taggar: Helg, Helgmat, Helgmeny, Helgmys, Mat, Matinspo, Maträtter
#1 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Det ser ju så himla gott ut!!
sv; jasså? Vad kul! Vad ska du plugga? :)

Svar: Tack fina du <3 Det blir samhällsförändring och social hållbarhet i 3 år :)
Baakochmaat

#2 - - Erica:

Vad gott! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#3 - - Erika:

Kycklingen med jordnötssås är så god :)

Svar: Ja det är bara för gott :)
Baakochmaat

#4 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

quesadillas är ju sååå gott :)

Svar: Visst är det ? :)
Baakochmaat

#5 - - Mia Forsberg:

Ja kanelbullekladdkaka är sjukt gott! :D Du får testa att göra det, så himla lätt också.

Mums vilken meny! Älskar kyckling och jordnötter. Å quesadillas har jag tänkt göra kanske i helgen, det är så gott. Jag brukar bara ha i ost och tomat typ, ibland färskost, och sen äta med blandsallad till :) Ser att du tipsar om nougatrutor - det är mina favoritkakor, farligt goda! :D Jag kan verkligen äta hur många som helst, haha.

Svar: Ja absolut :) Ja det är så gott :) Åh så gott det låter ! Ja mina med, skulle kunna äta upp alla man bakat direkt :O
Baakochmaat

#6 - - coffeeandcupcake.blogg.se:

Jordnötssås är ju så gott :)

Svar: Visst är det ? :)
Baakochmaat

#7 - - JoJo:

men åååh så mycket gott!! :o varför har jag börjat med lchf för? :( hahaha!

sv; kul att du tycker det och roligt att dina svar nästan hade varit identiska :) är kul när man ser likheter hos andra bloggare! :D

Svar: <3 Ja det är i sådana stunder man undrar det ;)
Baakochmaat

#8 - - Clara:

Dumlekakan ser ju magisk ut!

Svar: Den är den bästa cheesecaken jag någonsin ätit :)
Baakochmaat

#9 - - Emilia:

Ser otroligt gott ut! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#10 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Mums så mycket gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#11 - - Sanna | Beauty & Design:

Mums, åt nyss lunch, men nu blir jag typ sugen igen, haha :P

Svar: Precis så det ska vara när man kikar in här :)
Baakochmaat

#12 - - Netti:

Vilken smarrig helg meny och nougatrutorna blev jag riktigt sugen på! :-D

Svar: Tack fina du <3 Ja de är försvinnande goda :)
Baakochmaat

#13 - - Mamma Malin:

Den där cheesecaken hade ju inte suttit fel alltså! Mums!

Svar: Ellerhur ? Den är sååå god :)
Baakochmaat

#14 - - Elin:

Så god helgmeny :D ha en fin helg!

Svar: <3 Detsamma till dig :)
Baakochmaat

#15 - - Sarah:

Gott me pizza :)

Svar: Ja visst är det ? :)
Baakochmaat