Drickkvarg med smak av ananas

Har blivit såld på drickkvarg då det håller mig mätt otroligt länge och det passar perfekt mellan mina långa danspass, senaste smaken jag testat är ananas och oj så gott det blev. Riktigt syrligt och härligt, ett måste att testa helt enkelt ! :)
 
 
Du behöver:
 
* 3 msk naturell kvarg
* 1 dl frysta eller färsk ananas
 
 
Gör så här:
 
Mixa ananasen till en slät smet. Häll i kvargen och mixa tills allt är blandad. Toppa med några skivade annanasbitar.
 
Drick direkt, annars kan det bli en besk smak av ananasen.
 
 
 
 
 
 
#1 - - Emma Engström:

Älskar ananas, så bra tips! :)

Svar: Roligt at du gillade tipset :) <3
Baakochmaat

#2 - - Netti:

Åh vad gott det låter! :-D

Svar: <3
Baakochmaat

#3 - - Elisabeth:

Låter jättegott!

Svar: <3
Baakochmaat

#4 - - Vanessa andersson:

åh måste göra detta ju :D

Svar: Tycker jag du gör helt rätt i :)
Baakochmaat

#5 - - Jasmine:

Mumsigt :)

Svar: <3
Baakochmaat

#6 - - Alice:

Jag gillar verkligen också att äta kvarg efter mina danspass, jag ska verkligen prova drickkvarg! ^^

Svar: Det är verkligen så perfekt :) <3
Baakochmaat

#7 - - Mia Forsberg:

Mums så gott! Jag älskar kvarg och äter det varje dag, hihi. Går åt en hel del här hemma med andra ord ;) Har typ alltid 2 kg kvarg i kylen, haha! Jag gillar drickkvargen från Arla, jordgubb/granatäpple :)

Tack så mycket! :)

Det lät som en bra lördag :) Mysigt att mysa hemma och ta det lugnt. Jag själv gymmade, solade i flera timmar, städade och gjorde matlådor :)

Svar: Jag gillar ju kokos, vanilj och nötkräm annars tycker jag inte om kvarg så mycket men när jag gjorde det som dryck var det gott :)
Ja verkligen. Och din lördag låter härlig med, skönt när man får städat och fint :) Kram
Baakochmaat

#8 - - Elin:

Smaskens, svalkande! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#9 - - Rebecka :

Tack för receptet, lät supergott!

Svar: Roligt att du gillade receptet :) <3
Baakochmaat

#10 - - JoJo:

låter superfräscht! jag älskar ananas! :)

sv; hihi ja det gör jag med! :D

Svar: Ja det är ju bara för gott :)
Baakochmaat

#11 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Älskar drickkvarg!
Hoppas din helg har varit bra :)

Svar: Ja jag med, det är så gott :)
Baakochmaat

#12 - - MADDISENJ.SE:

Bra tips, det ska jag testa!

Svar: Roligt att du gillade tipset :)
Baakochmaat

#13 - - Madelene:

Det lät gott ! :D

sv: Ja, visst är det ! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#14 - - Life of Johanna:

kvarg har jag aldrig riktigt gillat :(

Svar: Ja jag gillar inte heller kvarg men när jag mixar ner det som dryck blir det bättre :)
Baakochmaat

#15 - - johanna:

ser så gott ut :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#16 - - Sara Ekman:

Ananas <3

Svar: <3
Baakochmaat

#17 - - Sarah:

Ananas e alltid gott :)

Svar: Visst är det ? :)
Baakochmaat

#18 - - Minna:

Vilket bra tips! Blev så sugen!

Svar: Åh vad roligt att du gillade tipsen :)
Baakochmaat