Chokladdröm

Man tager vad man haver..Och det uttryckte stämmer så otroligt bra på denna efterrätt. När mina föräldrar var hemma hos oss och hjälpte att tapetsera om vårt sovrum så stod jag givetvis för maten, men någon efterrätt hade jag faktiskt inte gjort denna gång. Dock blev jag otroligt sugen på något sött efter maten och började kika på vad vi hade hemma i frysen och kylen. Vips så hade jag släng ihop denna goda chokladiga efterrätt. Det är chokladganache, biskvibotten blandat med kolakakssmulor, chokladgrädde, jordgubbsglass med lakritsströssel som jag toppat med jordgubbar och vit choklad. Sååååå otroligt gott  ! <3 Man kan verkligen göra lyxiga och goda efterrätter på det man har hemma, krävs inte så mycket mer.
 
Skriver inte ut något grundligt recept på det, men vill ni veta exakt hur jag gick tillväga får ni skriva det i kommentarerna så kommer det upp inom den närmsta tiden ! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Glöm inte att följa mig på Instagram baakochmaat
#1 - - linah:

men åh va gott:D!!

Svar: <3
Baakochmaat

#2 - - Anita:

gott :D

Svar: <3
Baakochmaat

#3 - - Maria G:

Mums så gott det ser ut. Måste nog gulla med dig och be om en recept förklaring om du har tid nån gång framöver 💗

Svar: Så nu ligger receptet uppe fina du <3
Baakochmaat

#4 - - sandra:

mums :D

Svar: <3
Baakochmaat

#5 - - Netti:

Det låter riktigt gott ju! Kram

Svar: Tack fina du <3 Kram
Baakochmaat

#6 - - MALIN:

Mums, vad gott!

Svar: <3
Baakochmaat

#7 - - Vanessa andersson:

mums :D

Svar: <3
Baakochmaat

#8 - - Netti:

Jag har en fråga angående blogg.se! Det är så att jag funderar verkligen på att byta portal till blogg.se. Jag såg att man kan köpa PRO-paket för 12 månader då egen domän ingår för 499 kr. Är det något som du kan rekommendera? Tacksam för svar! Kram

Svar: Jag tycker det är toppen med egen domän så jag kan verkligen rekommendera att du köper det :) Skulle vara superkul om du kom till blogg.se :)
Baakochmaat

#9 - - Sara Ekman:

Smaskens :)

Svar: <3
Baakochmaat

#10 - - Sara Ekman:

Smaskens :)

#11 - - JOHANNAOFSWEDEN ★:

Åh vad gott!! Det är farligt att gå in på din blogg, för du visar alltid så mycket gott som man blir sugen på haha! :D

Svar: Åh men tack fina du, alltid roligt att höra :)
Baakochmaat

#12 - - emilia:

ser sjukt gott ut!

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#13 - - Skogsraah ☾:

MUMS säger jag bara!!

Svar: <3
Baakochmaat

#14 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Åh vad gott det ser ut :)

Svar: Tack fina du <3
Baakochmaat

#15 - - starsinlife.blogg.se:

Låter gott!! Kram 💕

Svar: Tack fina du <3 Kram
Baakochmaat

#16 - - Angelica Bengtsson:

tänk så snabbt man kan fixa ihop.. haha jag hade liksom aldrig ens fått tanken, jag hade tagit lite glass, typ haha

Svar: Ja men ellehur, bara att slänga ihop det man har :)
Baakochmaat

#17 - - Ztinas - Motivation att följa dina drömmar:

Åh, detta passar ju mig perfekt!! :)

Svar: <3
Baakochmaat

#18 - - Julia:

ser lika gott ut som alltid :')

Svar: <3
Baakochmaat

#19 - - Pauline:

gott :)

Svar: <3
Baakochmaat

#20 - - Elin:

Amen, hur gott???

Svar: <3
Baakochmaat

#21 - - Skogsraah ☾:

Ser otroooligt gott ut!

Svar: <3
Baakochmaat